Emilia Zakrzewska dla fundacji internetPR.pl

Powrót do informacji
data: 23.05.2019
rozmiar: 283.36 MB
czas trwania: 02:01
jakość materiału: HD
Wstaw film:
Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Rok po RODO z punktu widzenia dziennikarza. Testujemy największe agencje PR oraz firmy w Polsce – raport z badania

23.05.2019 11:41 fundacja internetPR.pl

Po niemal roku od wprowadzenia RODO sprawdziliśmy, jak największe agencje PR i firmy w Polsce reagują na dziennikarzy mających chęć otrzymywania od nich informacji i nawiązania z nimi kontaktu. Interesowało nas to, w jaki sposób odpowiadają na prośbę o przesyłanie informacji, jak nawiązują relację oraz czy są przygotowane na pytania o szczegóły przetwarzania danych i usunięcie z bazy. ...

Dla mediów

Jesteś wydawcą, dziennikarzem, blogerem? Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!

Wideo od fundacja internetPR.pl
Milena Wilkowska dla fundacji internetPR.pl
Milena Wilkowska dla fundacji internetPR.pl
Sukces Revoluta. Czy to zasługa tylko dobrego PR-u?
Sukces Revoluta. Czy to zasługa tylko dobrego PR-u?
Jak współczesne media relations mogą zwiększyć wiarygodność 
                            ...
Jak współczesne media relations mogą zwiększyć wiarygodność ...