Polacy szukają nowych smaków – McDonald’s i KFC tracą na popularności – zyskują pizzerie i kuchnia w

Powrót do informacji
data: 16.05.2019
rozmiar: 293 KB
Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Raport GfK: Polacy szukają nowych smaków – McDonald’s i KFC tracą na popularności – zyskują pizzerie i kuchnia włoska

16.05.2019 14:43 GfK Polonia

Według raportu GfK „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018” odsetek Polaków odwiedzających punkty gastronomiczne wzrósł w roku 2018 w porównaniu z rokiem poprzednim o ponad 20 proc., osiągając najwyższy poziom od dziesięciu lat. ...

Kontakt dla mediów

Dla mediów

Jesteś wydawcą, dziennikarzem, blogerem? Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!

Kontakt dla mediów