Niebagatelne opinie

Powrót do informacji
data: 15.05.2019
rozmiar: 350.5 MB
czas trwania: 03:43
jakość materiału: HD
Wstaw film:

Anna Witecka – senior marketing expert w ING Banku Śląskim; o wynikach badań przeprowadzonych przez SWPS Consulting na zlecenie ING Banku Śląskiego, reklamowaniu się małych firm i mikroprzedsiębiorstw, opiniach konsumentów w internecie oraz ich aktywności w mediach społecznościowych ...

Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

65% małych firm i mikroprzedsiębiorstw reklamuje się w internecie. Czy tradycyjna reklama przestaje już trafiać do konsumentów?

15.05.2019 13:00 Informacja redakcyjna

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Co jednak, jeśli na tę reklamę brakuje pieniędzy? Według „Raportu o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce” z 2018 r. przygotowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości aż 99% polskich firm stanowią mikroprzedsiębiorstwa (96,2%) oraz małe firmy (2,8%) – ich budżety są bardzo skromne i nie pozwalają im wydawać...