„Polskie mikrofirmy i małe firmy w 85% są obecne w internecie”

Powrót do informacji
data: 15.05.2019
rozmiar: 433.99 MB
czas trwania: 03:00
jakość materiału: HD
Wstaw film:

Magdalena Tyszkiewicz z SWPS Consulting; o wynikach badań przeprowadzonych przez SWPS Consulting na zlecenie ING Banku Śląskiego

Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

65% małych firm i mikroprzedsiębiorstw reklamuje się w internecie. Czy tradycyjna reklama przestaje już trafiać do konsumentów?

15.05.2019 13:00 Informacja redakcyjna

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Co jednak, jeśli na tę reklamę brakuje pieniędzy? Według „Raportu o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce” z 2018 r. przygotowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości aż 99% polskich firm stanowią mikroprzedsiębiorstwa (96,2%) oraz małe firmy (2,8%) – ich budżety są bardzo skromne i nie pozwalają im wydawać...

Dla mediów

Jesteś wydawcą, dziennikarzem, blogerem? Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!