Jak współczesne media relations mogą zwiększyć wiarygodność twojej firmy

Powrót do informacji
data: 28.03.2019
rozmiar: 357.18 MB
czas trwania: 03:49
jakość materiału: HD
Wstaw film:

Paweł Sołtys – dziennikarz „Pulsu Biznesu”; Agata Wiśniewska-Zaleska z agencji komunikacyjnej Content Zone

Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Jak współczesne media relations mogą zwiększyć wiarygodność twojej firmy – to powie ci tylko dziennikarz [wideo]

28.03.2019 15:00 fundacja internetPR.pl

Zmęczeni szumem informacyjnym, z którym nie radzi sobie sztuczna inteligencja, w tradycyjnym dziennikarstwie i mediach szukamy wartościowych informacji. Dlatego dla firmy współczesne media relations to już nie tylko szansa na zwiększenie zasięgu komunikacji, ale – co równie istotne – na jej uwiarygodnienie. ...

Dla mediów

Jesteś wydawcą, dziennikarzem, blogerem? Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!

Wideo od fundacja internetPR.pl
Milena Wilkowska dla fundacji internetPR.pl
Milena Wilkowska dla fundacji internetPR.pl
Sukces Revoluta. Czy to zasługa tylko dobrego PR-u?
Sukces Revoluta. Czy to zasługa tylko dobrego PR-u?
Jak współczesne media relations mogą zwiększyć wiarygodność 
                            ...
Jak współczesne media relations mogą zwiększyć wiarygodność ...