Zdalne_kanaly_kontaktu_3_fala_2018.docx

Powrót do informacji
data: Thu Dec 06 12:42:00 CET 2018
rozmiar: 138.20703125 KB
Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Znamy liderów 3. fali badania jakości obsługi w kanałach zdalnych.

06.12.2018 12:42 Instytucja Roku

W październiku i listopadzie br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4. edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na możliwości ulokowania środków oraz zasady działania bankowego funduszu gwarancyjnego. ...

Kontakt dla mediów

Dla mediów

Jesteś wydawcą, dziennikarzem, blogerem? Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!

Kontakt dla mediów
Wideo od Instytucja Roku
Przyjazne otwarcie konta przez internet – pierwsi zwycięzcy 
                            ...
Przyjazne otwarcie konta przez internet – pierwsi zwycięzcy ...
Wyniki badania instytucja roku
Wyniki badania instytucja roku