Srebrne tsunami coraz częściej jada w lokalach gastronomicznych

Powrót do informacji
data: Tue Jul 17 06:00:00 CEST 2018
rozmiar: 186.83135223388672 MB
czas trwania: 02:02
jakość materiału: HD
Wstaw film:

Robert Ciechomski – menedżer Grupy Klientów HoReCa w MAKRO Polska; Przemysław Franczak – menedżer Pionu Ultra Świeża Żywność i Grupy Klientów HoReCa w MAKRO Polska; Maciej Żakowski – współzałożyciel festiwalu Restaurant Week ...

Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Srebrne tsunami coraz częściej jada w lokalach gastronomicznych. Czy restauratorzy zauważają ten trend?

17.07.2018 06:00 Informacja redakcyjna

Polacy coraz chętniej chodzą do restauracji, a co za tym idzie – zostawiają w nich coraz więcej pieniędzy. Jak wynika z raportu „Polska na Talerzu 2018” firmy MAKRO Cash & Carry Polska, w dni robocze wydajemy zwykle od 11 do 20 zł na jeden posiłek, z kolei w weekendy – od 21 do 30 zł. ...

Dla mediów

Jesteś wydawcą, dziennikarzem, blogerem? Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!