Polacy przy wyborze wina nie kierują się już tylko ceną

Powrót do informacji
data: Tue Jul 10 12:00:00 CEST 2018
rozmiar: 141.0123462677002 MB
czas trwania: 01:33
jakość materiału: HD
Wstaw film:

Anna Kieljan – manager ds. ekspansji i franczyzy ODIDO w MAKRO Polska; Irmina Trefoń – manager ds. rozwoju sieci ODIDO

Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Polacy przy wyborze wina nie kierują się już tylko ceną

10.07.2018 12:00 Informacja redakcyjna

62% Polaków pije wino – wynika z raportu „Polacy w świecie wina 2018” firmy MAKRO Polska. Łącznie wypijamy ponad 400 mln l tego trunku rocznie. Przeważnie za butelkę płacimy do 30 zł. Co ciekawe, często kupujemy ją w małym sklepie osiedlowym. ...

Dla mediów

Jesteś wydawcą, dziennikarzem, blogerem? Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!

Tue Jul 10 12:00:00 CEST 2018 Tue Jul 10 12:00:00 CEST 2018
Polacy przy wyborze wina nie kierują się już tylko ceną
Fri Jul 06 06:00:00 CEST 2018 Fri Jul 06 06:00:00 CEST 2018
Polacy kręcą kolejny film o wiedźminie. Czy projekt uda się sfinansować dzięki crowdfundingowi?
Thu Jul 05 06:00:00 CEST 2018 Thu Jul 05 06:00:00 CEST 2018
„Polska na Talerzu 2018”: 37% badanych jada na mieście, bo chce odkrywać nowe smaki
Tue Jul 03 06:00:00 CEST 2018 Tue Jul 03 06:00:00 CEST 2018
Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa
Mon Jul 02 06:00:00 CEST 2018 Mon Jul 02 06:00:00 CEST 2018
Bierzesz kredyt hipoteczny? Zobacz, jak nie dać się zrobić w bambuko