Polacy przy wyborze wina nie kierują się już tylko ceną

Powrót do informacji
data: Tue Jul 10 12:00:00 CEST 2018
rozmiar: 141.0123462677002 MB
czas trwania: 01:33
jakość materiału: HD
Wstaw film:

Anna Kieljan – manager ds. ekspansji i franczyzy ODIDO w MAKRO Polska; Irmina Trefoń – manager ds. rozwoju sieci ODIDO

Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Polacy przy wyborze wina nie kierują się już tylko ceną

10.07.2018 12:00 Informacja redakcyjna

62% Polaków pije wino – wynika z raportu „Polacy w świecie wina 2018” firmy MAKRO Polska. Łącznie wypijamy ponad 400 mln l tego trunku rocznie. Przeważnie za butelkę płacimy do 30 zł. Co ciekawe, często kupujemy ją w małym sklepie osiedlowym. ...

Dla mediów

Jesteś wydawcą, dziennikarzem, blogerem? Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!