Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm

Powrót do informacji
data: Mon Mar 12 06:00:00 CET 2018
rozmiar: 188.14995193481445 MB
czas trwania: 02:04
jakość materiału: HD
Wstaw film:

Marcin Łukaszewski – dyrektor zarządzający Mojebankowanie.pl, twórca badania Instytucja Roku; Piotr Ślusarczyk – netPR.pl

Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm

12.03.2018 06:00 Informacja redakcyjna

Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Dla mediów

Jesteś wydawcą, dziennikarzem, blogerem? Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!