Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

Powrót do informacji
data: Fri Feb 17 06:00:00 CET 2017
rozmiar: 118.37402820587158 MB
czas trwania: 01:18
jakość materiału: HD
Wstaw film:

Filip Nocny – dyrektor kreatywny agencji Nocny Copywriter i współwłaściciel firmy coachingowej Arena Szkoleń

Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

17.02.2017 06:00 Informacja redakcyjna

„Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing treści.

Bezpłatne materiały

Jeśli jesteś wydawcą, dziennikarzem lub blogerem, uzyskaj akredytację i korzystaj z nieodpłatnej licencji umożliwiającej wykorzystanie treści.

Wed Jan 17 06:00:00 CET 2018 Wed Jan 17 06:00:00 CET 2018
Koniec ze słabymi ocenami twojego dziecka w szkole. Wprowadź efektywne metody nauczania
Tue Jan 16 06:00:00 CET 2018 Tue Jan 16 06:00:00 CET 2018
Wkrótce Dzień Babci i Dzień Dziadka. Czy poczucie bezpieczeństwa można dać w prezencie?
Mon Jan 15 06:00:00 CET 2018 Mon Jan 15 06:00:00 CET 2018
Roboty zrewolucjonizują księgowość w firmach
Fri Jan 12 06:00:00 CET 2018 Fri Jan 12 06:00:00 CET 2018
Przez żołądek do serc Polaków
Thu Jan 11 06:00:00 CET 2018 Thu Jan 11 06:00:00 CET 2018
RODO wymusi aneksowanie większości umów powierzenia przetwarzania danych osobowych