Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

Powrót do informacji
data: Fri Feb 17 06:00:00 CET 2017
rozmiar: 118.37402820587158 MB
czas trwania: 01:18
jakość materiału: HD
Wstaw film:

Filip Nocny – dyrektor kreatywny agencji Nocny Copywriter i współwłaściciel firmy coachingowej Arena Szkoleń

Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

17.02.2017 06:00 Informacja redakcyjna

„Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing treści.

Bezpłatne materiały

Jeśli jesteś wydawcą, dziennikarzem lub blogerem, uzyskaj akredytację i korzystaj z nieodpłatnej licencji umożliwiającej wykorzystanie treści.

Wed Apr 26 06:00:00 CEST 2017 Wed Apr 26 06:00:00 CEST 2017
Ugryzienie kleszcza grozi nie tylko boreliozą
Tue Apr 25 06:00:00 CEST 2017 Tue Apr 25 06:00:00 CEST 2017
Coraz częściej konta bankowe zakładamy przez internet. Czy jest to równie bezpieczne, jak wygodne?
Mon Apr 24 06:00:00 CEST 2017 Mon Apr 24 06:00:00 CEST 2017
Czy dla pasażerów taksówek liczy się tylko cena?
Fri Apr 21 06:00:00 CEST 2017 Fri Apr 21 06:00:00 CEST 2017
Chcesz zrobić karierę? Ucz się nut. Absolwenci szkół muzycznych dobrze odnajdują się na rynku pracy
Thu Apr 20 06:00:00 CEST 2017 Thu Apr 20 06:00:00 CEST 2017
Banki utrudniają klientom założenie konta przez internet?