Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

Powrót do informacji
data: Fri Feb 17 06:00:00 CET 2017
rozmiar: 118.37402820587158 MB
czas trwania: 01:18
jakość materiału: HD
Wstaw film:

Filip Nocny – dyrektor kreatywny agencji Nocny Copywriter i współwłaściciel firmy coachingowej Arena Szkoleń

Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

17.02.2017 06:00 Informacja redakcyjna

„Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing treści.

Bezpłatne materiały

Jeśli jesteś wydawcą, dziennikarzem lub blogerem, uzyskaj akredytację i korzystaj z nieodpłatnej licencji umożliwiającej wykorzystanie treści.

Fri Jul 21 06:00:00 CEST 2017 Fri Jul 21 06:00:00 CEST 2017
W 2017 r. upadnie mniej firm, niż zakładano
Thu Jul 20 06:00:00 CEST 2017 Thu Jul 20 06:00:00 CEST 2017
Samochody autonomiczne przyszłością motoryzacji. Czy prawo jazdy przestanie być potrzebne?
Tue Jul 18 06:00:00 CEST 2017 Tue Jul 18 06:00:00 CEST 2017
Rynek dowozów jedzenia kwitnie. Osiągnął już wartość 1,5 mld zł
Mon Jul 17 06:00:00 CEST 2017 Mon Jul 17 06:00:00 CEST 2017
Nieruchomość zabezpieczy twoją przyszłość lepiej niż emerytura
Fri Jul 14 06:00:00 CEST 2017 Fri Jul 14 06:00:00 CEST 2017
Inwestuj, póki warto. Stopy procentowe mogą wkrótce wzrosnąć