handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour wprowadza kasy samoobsługowe do sklepów convenience

14.12.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska uruchomił w swoich franczyzowych sklepach convenience kolejną innowację - mini kasy samoobsługowe. Po pozytywnie zakończonych testach, nowe rozwiązanie pojawiło się już w wybranych pomarańczowych sklepach Carrefour Express w Warszawie i Gdańsku. Na początku przyszłego roku, sieć planuje wprowadzenie kas samoobsługowych do kolejnych  20 lokalizacji.

Carrefour dostosowując swoją ofertę do zmieniających się potrzeb klientów, wprowadził w tym roku kolejną innowację do oferty franczyzowej – mini kasę samoobsługową w sklepach Carrefour Express convenience. To nowoczesne rozwiązanie stanowi również wsparcie dla franczyzobiorców w zarządzaniu sklepem, pozwalając im usprawnić obsługę zwłaszcza w godzinach szczytu oraz zapewniając klientom możliwość szybkiego i wygodnego sfinalizowania codziennych zakupów.  

Prototyp mini kasy samoobsługowej został zaprezentowany w ubiegłym roku na Targach Carrefour, a następnie przetestowany w wybranych sklepach convenience. Wyniki testów przewyższyły oczekiwania sieci i pierwsze mini kasy samoobsługowe zostały wprowadzone do 2 sklepów w Warszawie i Gdańsku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz dążąc do zapewnienia obsługi na najwyższym poziomie, Carrefour Polska planuje wdrożenie kas samoobsługowych w kolejnych 20 lokalizacjach na początku przyszłego roku.

- Jako sieć omnikanałowa, której ambicją jest bycie liderem innowacji w polskim handlu, staramy się odpowiadać na potrzeby klientów poprzez testowanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w różnych formatach sklepów. Kasy samoobsługowe - do tej pory dostępne w super i hipermarketach – to bezkonkurencyjne rozwiązanie w segmencie convenience, które pozwala rozładować kolejki w godzinach szczytu i zapewnia klientom jeszcze większą wygodę dokonywania codziennych zakupów - mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Kasy samoobsługowe zostały wprowadzone do placówek w formacie express convenience z pomarańczowym szyldem, najlepiej dopasowanych do oczekiwań i szybkiego tempa życia mieszkańców dużych miast. Ten samoobsługowy sklep zlokalizowany blisko domu lub w drodze do pracy zapewnia szybkie i wygodne zakupy oraz dostęp do szerokiego asortymentu dań gotowych, w tym jedzenia na wynos, świeżo wypiekanego pieczywa, produktów bezglutenowych czy żywności bio.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.