handel styl życia zainteresowania/hobby

Wielkanocna pomoc od Carrefour i Caritas

22.03.2017 | Carrefour Polska

Ponad 60 sklepów sieci Carrefour dołączyło do akcji Caritas „Tak, POMAGAM!”. W ramach tej szlachetnej inicjatywy już 24 i 25 marca Caritas Polska i Caritas diecezjalne zorganizują dwunastą zbiórkę żywności w wybranych hiper- i supermarketach sieci Carrefour. Z przekazanych produktów placówki Caritas przygotują świąteczne posiłki i paczki dla najuboższych rodzin.

Święta Wielkiejnocy to wyjątkowy czas, w trakcie którego nie można zapominać o najbardziej potrzebujących. Warto szczególnie wtedy pokazać ludziom, którzy z różnych powodów znaleźli się w ciężkiej sytuacji, że ktoś o nich pamięta. W tak wyjątkowych dniach nikt nie powinien być głodny. Z myślą o najbardziej potrzebujących Caritas już po raz dwunasty organizuje wielkanocną zbiórkę żywności, odbywającą się pod hasłem „Tak, POMAGAM!”.

Produkty zebrane podczas zbiórki w sklepach Carrefour trafią do najbiedniejszych dzieci, rodzin wielodzietnych, osób samotnie wychowujących dzieci, bezdomnych, chorych i bezrobotnych, a także do osób pracujących, których nie stać na zakup żywności. Podczas wielkanocnej zbiórki, która zostanie przeprowadzona w sklepach sieci Carrefour Polska, wolontariusze będą zbierać artykuły spożywcze z długim terminem przydatności do spożycia oraz łatwe w przechowywaniu, z których najuboższe rodziny i placówki Caritas, przygotują świąteczne posiłki.

W tym roku akcję wsparło ponad sześćdziesiąt sklepów sieci Carrefour z całego kraju, m.in. z takich miast jak Warszawa, Radom, Dąbrowa Górnicza, Sandomierz, Sopot czy Łódź. Wielkanocna zbiórka żywności odbędzie się w najbliższy piątek, w godzinach 12:00 - 20:00 oraz w sobotę od godziny 10:00 do zamknięcia sklepu.

Warto podkreślić, że Carrefour Polska od wielu lat współpracuje z Caritas Polska. Dzięki grantowi przyznanemu Caritas przez Fundację Carrefour, wspólnie zrealizowano program skierowany do dzieci „Dożywianie z Carrefour”.  Na trzyletnią realizację programu przeznaczono 3 ml 450 tys. złotych i wydano ponad 600 tys. posiłków.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.