nowe produkty/usługi handel budownictwo/nieruchomości

Carrefour powiększy Galerię Słowiańską w Zgorzelcu

13.03.2017 | Carrefour Polska

Po sukcesie zeszłorocznego remodelingu Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu Carrefour Polska, właściciel i zarządca obiektu, planuje II etap inwestycji. W wyniku zaplanowanych prac galeria zyska około 3 000 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej. W ofercie obiektu znajdą się również nowe marki.

Dobudowa dodatkowej powierzchni handlowej w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu przeprowadzona zostanie w ramach konsekwentnie realizowanej przez Carrefour Polska strategii modernizacji posiadanych w portfelu spółki aktywów.

- Galeria Słowiańska to jedno z najsilniejszych centrów handlowych należących do Carrefour Polska. Obiekt cieszy się ugruntowaną pozycją na mapie handlowej Zgorzelca i zaufaniem ze strony lokalnych klientów. Wzrost odwiedzalności, wyższe wyniki sprzedaży z metra, a także zainteresowanie najemców obecnością w obiekcie zanotowane po zakończeniu zeszłorocznego remodelingu pomogły nam podjąć decyzje o powiększeniu powierzchni handlowej galerii i zaoferowaniu jeszcze atrakcyjniejszej oferty - mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

W ramach planowanych prac dobudowana zostanie przestrzeń o powierzchni około 3 000 mkw. Zwiększy się także powierzchnia parkingu, który zyska 160 dodatkowych miejsc postojowych. Zmianom ulegnie również oferta handlowa galerii. Prowadzone są już zaawansowane rozmowy ze znanymi sieciowymi markami.

Obecnie spółka czeka na otrzymanie pozwolenia na budowę. Zakończenie prac zaplanowane jest na drugą połowę 2018 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.