wydarzenia handel towary konsumpcyjne

Produkty ZM Henryk Kania ze znakiem promocyjnym „Doceń polskie” i tytułem „TOP PRODUKT”

24.02.2017 | ZM Henryk Kania S.A.

Łącznie 10 produktów Zakładów Mięsnych Henryk Kania oferowanych pod marką premium Maestro zostało nagrodzonych podczas XXIII certyfikacji żywności programu promocyjnego „Doceń polskie”. Certyfikacja odbywa się pod honorowym patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” wyróżniła wszystkie produkty zgłoszone przez ZM Henryk Kania tj. – Kabanos pieczony Henryk Kania Maestro klasyczny, Kabanos pieczony Henryk Kania Maestro pepperoni, Kiełbasa Krakowska Maestro, Kabanoski Maestro (klasyczne, paprykowe, pini piri, drobiowe, wędzone, bekonowe, żurawinowe) wszystkie oferowane pod marką Maestro. Loża przyznała im maksymalne noty za każdą z ocenianych kategorii (smak, wygląd i stosunek jakości do ceny), dlatego wyróżniono je zarówno certyfikatami „Doceń polskie”, jak i tytułami TOP PRODUKT. Tym mianem honoruje się tylko żywność najwyższej jakości, której jury przyzna maksymalne noty (same „10”).

Produkty linii Henryk Kania Maestro to kwintesencja mistrzowskiego podejścia do wyrobów wędliniarskich. Tradycyjne receptury udoskonalane od pokoleń, selekcjonowane przyprawy z różnych stron świata oraz wędzenie dymem bukowo-olchowym gwarantują jakość i smak wyrobów linii Maestro, za które pokochali ją klienci – mówi Dominika Rąba, v-ce prezes zarządu ZM Henryk Kania S.A. – Bardzo się cieszymy, że Loża Ekspertów programu doceniła nasze flagowe produkty. To wyróżnienie to dla nas istotna motywacja do jeszcze cięższej pracy – dodaje Dominika Rąba.

Minionych kilka miesięcy obfituje w wyróżnienia i nagrody dla produktów oferowanych przez ZM Henryk Kania, jak i dla samej firmy. W czerwcu w konkursie „Przeboje FMCG” wyróżnienie otrzymały linie parówek oraz kabanosków Maestro. We wrześniu z kolei, kabanos pieczony Maestro odznaczony został srebrną Perłą FMCG, a parówki brązową.

W listopadzie ZM Henryk Kania zostały wyróżnione tytułem „Lider Rynku Spożywczego” przyznawanym podczas IX Forum Rynku Spożywczego. Już w styczniu 2017 złoty medal w konkursie „Najlepszy Produkt 2017 – Wybór Konsumentów” otrzymały parówki z szynki, a brązowy kabanoski Maestro o smaku klasycznym. Także w styczniu marka Maestro otrzymała wyróżnienie w plebiscycie „Rzeczpospolitej” – „Młoda Marka Sukcesu”.

kontakt dla mediów
Paweł Sikora
Public Relations Manager, ZM Henryk Kania S.A.
Paweł Sikora

psikora@zmkania.pl

informacje o firmie

Historia Zakładów Mięsnych Henryk Kania tworzona jest z wielką pasją od ponad 25 lat. Jednak jej korzenie sięgają o wiele głębiej, bo XIX wieku, kiedy to w Pszczynie kwitło tradycyjne rzemiosło masarskie. W miejscu obecnej siedziby spółki, zakłady masarskie mieściły się bowiem od dawna.

W 1990 roku Henryk Kania wzbogacił tradycyjne rzemiosło o najnowsze metody przetwórstwa, rozwijając dynamiczne przedsiębiorstwo rodzinne na miarę nowego stulecia. Firma skutecznie przeniosła tradycyjną wiedzę i umiejętności w nowoczesne realia. Z pszczyńskiej, wielowiekowej tradycji masarskiej czerpiemy jednak do dziś wszystko to, co najlepsze, czyli sprawdzone przepisy, tajniki sztuki obróbki mięsa oraz wysoka dbałość o jakość wyrobów. Dzięki temu poszczególne linie asortymentowe tworzą gamę unikalnych delikatesów przeznaczonych dla smakoszy z każdego zakątka Polski i Europy. Wśród naszych produktów można znaleźć zarówno otulone dębowym dymem szynki, jak i podsuszane kiełbasy, a także muśnięte mieszanką subtelnych przypraw polędwice.

Dziś Zakłady Mięsne Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Głównymi odbiorcami naszych produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.  

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

załączniki

kontakt dla mediów
Paweł Sikora
Public Relations Manager, ZM Henryk Kania S.A.
Paweł Sikora

psikora@zmkania.pl

informacje o firmie

Historia Zakładów Mięsnych Henryk Kania tworzona jest z wielką pasją od ponad 25 lat. Jednak jej korzenie sięgają o wiele głębiej, bo XIX wieku, kiedy to w Pszczynie kwitło tradycyjne rzemiosło masarskie. W miejscu obecnej siedziby spółki, zakłady masarskie mieściły się bowiem od dawna.

W 1990 roku Henryk Kania wzbogacił tradycyjne rzemiosło o najnowsze metody przetwórstwa, rozwijając dynamiczne przedsiębiorstwo rodzinne na miarę nowego stulecia. Firma skutecznie przeniosła tradycyjną wiedzę i umiejętności w nowoczesne realia. Z pszczyńskiej, wielowiekowej tradycji masarskiej czerpiemy jednak do dziś wszystko to, co najlepsze, czyli sprawdzone przepisy, tajniki sztuki obróbki mięsa oraz wysoka dbałość o jakość wyrobów. Dzięki temu poszczególne linie asortymentowe tworzą gamę unikalnych delikatesów przeznaczonych dla smakoszy z każdego zakątka Polski i Europy. Wśród naszych produktów można znaleźć zarówno otulone dębowym dymem szynki, jak i podsuszane kiełbasy, a także muśnięte mieszanką subtelnych przypraw polędwice.

Dziś Zakłady Mięsne Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Głównymi odbiorcami naszych produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.  

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.