styl życia zdrowie towary konsumpcyjne

Carrefour wsparł zdrowe gotowanie wychowanków SIEMACHY

24.02.2017 | Carrefour Polska

Wychowankowie Stowarzyszenia SIEMACHA przygotowali książkę kucharską dla swoich rówieśników zatytułowaną „Dziecinnie proste, czyli Kulinarna Akademia SIEMACHY”. Książka jest efektem wielotygodniowych warsztatów i powstała z miłości do zdrowego jedzenia i chęci dzielenia się przyjemnością z gotowania. Publikacja w formie ebooka dostępna jest bezpłatnie. Książka powstała we współpracy z Carrefour Polska.

W ramach programu „Z miłości do Zdrowia” Carrefour Polska wspiera wartościowe inicjatywy edukacyjne z zakresu m.in. zdrowego odżywiania dzieci i młodzieży. Realizując powyższy cel, sieć postanowiła zostać partnerem wyjątkowej publikacji. W książce „Dziecinnie proste, czyli Kulinarna Akademia SIEMACHY” można znaleźć 35 łatwych do przygotowania przepisów, które z powodzeniem pozwolą dzieciom i młodzieży rozwijać pasję do gotowania i smakowania zdrowych dań. Przepisy do publikacji to własne propozycje wychowanków Kulinarnej Akademii SIEMACHY, które przetestowano podczas kilkutygodniowych warsztatów gastronomicznych, przeprowadzonych pod okiem doświadczonego szefa kuchni. Poza łatwością przygotowania, ważną zaletą przepisów jest wykorzystanie w nich pełnowartościowych, zdrowych produktów.

- Książka „Dziecinnie proste, czyli Kulinarna Akademia SIEMACHY” w przystępny i  atrakcyjny sposób edukuje dzieci i młodzież. Uświadamia im, że odpowiednio zbilansowana dieta ma znaczenie dla zdrowia i dobrego samopoczucia – mówi Marcin Olech, dyrektor Działu Marketingu, Usług Handlowych i Finansowych Carrefour Polska. – Publikacja wychowanków Stowarzyszenia SIEMACHA bardzo dobrze wpisuje się w kampanię „Z miłości do Zdrowia” prowadzoną przez Carrefour, dlatego z przyjemnością włączyliśmy się w realizację tego projektu. Cieszy mnie, że możemy wspólnie z SIEMACHĄ zaproponować młodym Polakom proste inspiracje na zdrowe potrawy, które są dostępne dla dzieci i młodzieży – dodaje Marcin Olech.

Publikację w formie ebooka można za darmo pobrać ze stron www.carrefour.pl oraz z www.siemacha.org.pl. Ebook jest także dostępny poprzez aplikację Mój Carrefour.

Warto dodać, że Carrefour Polska realizuje kompleksowe projekty, mające na celu promocję zdrowego stylu życia. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” sieć handlowa organizuje wspólnie z SGGW i 7 uczelniami ogólnopolski program edukacyjny dla dzieci „ABC Zdrowego Żywienia” oraz wspiera ogólnopolskie i lokalne wydarzenia sportowe. W ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

Stowarzyszenie SIEMACHA to jedna z największych organizacji społecznych w Polsce, która tworzy sieć nowoczesnych placówek zapewniających młodym ludziom warunki dynamicznego rozwoju osobistego i społecznego, poprzez zapewnienie dostępu do wysokiej jakości usług w zakresie wychowania, sportu i terapii.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.