handel budownictwo/nieruchomości

Metropolitan Outlet wybiera generalnego wykonawcę

13.02.2017 | Carrefour Polska

Carrefour Polska, inwestor projektu Metropolitan Outlet w Bydgoszczy, rozpoczął proces wyboru generalnego wykonawcy. Zapytania ofertowe zostały skierowane do 8 firm budowlanych. Wyłonienie wykonawcy projektu zaplanowane jest na koniec kwietnia 2017 roku.

Metropolitan Outlet będzie pierwszym kompleksem w województwie kujawsko – pomorskim łączącym formułę nowoczesnego centrum outletowego z hipermarketem Carrefour. Obiekt powstanie na skutek rozbudowy funkcjonującego centrum handlowego należącego do spółki.

Po zakończeniu inwestycji powstanie wysokiej jakości przestrzeń handlowa o powierzchni 17 000 mkw. Klienci będą mieli do dyspozycji ponad 60 marek outletowych - modowych, sportowych czy obuwniczych – a także liczne punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem Metropolitan Outlet będzie funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni 5 000 mkw. Ofertę centrum uzupełni również stacja paliw.

– Centra wyprzedażowe są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów, a także  naturalnym etapem rozwoju rynku. W Carrefour dostrzegamy potencjał tego typu obiektów, dlatego zdecydowaliśmy się na przebudowę oraz zmianę charakteru istniejącego centrum handlowego. Metropolitan Outlet będzie pierwszym tego typu obiektem w naszym portfolio - mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Obecnie trwa przetarg na generalnego wykonawcę projektu, do którego zaproszonych zostało 8 firm budowlanych. Wyłonienie wykonawcy projektu zaplanowane jest na koniec kwietnia 2017 roku, zaś zakończenie wszystkich prac budowlanych i otwarcie obiektu zaplanowano na wiosnę 2018 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.