handel praca ekonomia/biznes/finanse

Carrefour Polska wyróżniony certyfikatem Top Employers 2017

10.02.2017 | Carrefour Polska

9 lutego Top Employers Institute ogłosił wyniki badania Top Employer Polska. Carrefour Polska, po raz pierwszy otrzymał certyfikat Top Employers i znalazł się wśród firm wyróżnionych za politykę personalną zgodną z najlepszymi praktykami na rynku. 

Top Employers Institute wyróżnia najlepszych pracodawców na całym świecie od 1991 r. Corocznie dokonuje ich oceny i certyfikacji w obszarach: warunki pracy i świadczenia, szkolenia i rozwój, rozwój kariery zawodowej i zarządzanie kulturą organizacyjną. Wszystkie certyfikowane firmy przechodzą szczegółowe badanie oraz weryfikację niezależnego audytu. Stabilna pozycja Carrefour Polska na rynku pracodawców od 20 lat i dotychczasowe działania w zakresie warunków pracy i polityki zatrudnienia, rozwoju pracowników na wszystkich szczeblach organizacji oraz polityki różnorodności, znalazły potwierdzenie w badaniu zrealizowanym przez Top Employers Institute.

- Cieszymy się z wyróżnienia Top Employer, które potwierdza nasze ambicje bycia pracodawcą z wyboru. Proces certyfikacji był doskonałą okazją do przeglądu naszej strategii rozwoju kapitału ludzkiego z perspektywy najlepszych rynkowych praktyk. Carrefour, od 20 lat obecny na polskim rynku pracodawców, stworzył stabilne miejsce pracy dla blisko 16000 pracowników. Nie spoczywamy na laurach i z zespołem HR i kadrą menedżerską ciągle pracujemy nad strategią personalną firmy, która przekłada się na zaangażowanie pracowników i dobre doświadczenia naszych klientów
w każdym ze sklepów.
powiedziała Justyna Orzeł, Dyrektor Zasobów Ludzkich
w Carrefour Polska.

Top Employers Institute ocenił politykę zatrudnienia w Carrefour Polska w oparciu
o dziewięć szczegółowych kryteriów:

  • Strategia rozwoju talentów
  • Planowanie zasobów ludzkich
  • Wdrażanie nowych pracowników (on-boarding)
  • Szkolenia i rozwój
  • Zarządzanie wynikami
  • Rozwijanie umiejętności przywódczych
  • Rozwój kariery i planowanie sukcesji
  • Warunki pracy
  • Kultura

- Optymalne warunki pracy zapewniają pracownikom możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. Z naszego kompleksowego badania wynika, że Carrefour Polska  tworzy stabilne środowisko pracy i zapewnia szeroką gamę inicjatyw obejmujących nie tylko świadczenia dodatkowe i warunki pracy, ale także dobrze przemyślany system zarządzania, spójny z kulturą organizacyjną firmypowiedziała Magdalena Kusik, Country Manager Poland w Top Employers Institute.

Dodatkowe informacje o Top Employers Institute oraz certyfikacji Top Employers, są dostępne na stronie www.top-employers.com.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.