handel

Carrefour rozwija współpracę z najemcami

08.02.2017 | Carrefour Polska

Carrefour, właściciel i zarządca sieci 20 centrów handlowych, podpisał w minionym roku ponad 280 umów najmu na łączną powierzchnię blisko 40 000 mkw. Na współpracę zdecydowało się wiele nieobecnych do tej pory w portfolio Carrefour marek, a także firmy, które od lat współpracują ze spółką. W nadchodzącym roku Carrefour zapowiada przedłużenie kolejnych 200 umów.

Potrzeby klientów centrów handlowych uległy na przestrzeni ostatnich lat ogromnym zmianom. Odpowiedzią na nie było wdrożenie przez Carrefour Polska w 2014 roku strategii rozbudowy, remodelingu oraz rekomercjalizacji posiadanych obiektów. Celem konsekwentnie realizowanej polityki jest nie tylko zaoferowanie klientom atrakcyjnej oferty handlowej, lecz także zapewnienie najemcom odpowiednich warunków współpracy.

Tworzącym wartość centrów handlowych najemcom, Carrefour zapewnia obiekty charakteryzujące się nie tylko dobrą lokalizacją, atrakcyjną strefą zasięgu oraz stabilnym wskaźnikiem odwiedzalności, lecz także prężnie prowadzoną komunikacją marketingową. Marki obecne w centrach handlowych zarządzanych przez Carrefour mogą bowiem liczyć między innymi na akcje prosprzedażowe oparte na mechanizmie „buy and get”, które istotnie wpływają na zainteresowanie klientów ofertą sklepów, magazyny dystrybuowane wśród klientów, w których najemcy mogą promować swoje produkty i usługi, a także liczne wydarzenia tematyczne, takie jak zloty foodtrucków, kino letnie czy animacje dla dzieci. Silną pozycję Carrefour na rynku, rozwój i innowacyjność firmy podkreśla także kampania wizerunkowa z Napoleonem, prowadzona od marca 2016 roku.

Zaangażowanie Carrefour oraz zrealizowane inwestycje przynoszą oczekiwane efekty. Klienci częściej korzystają z oferty zmodernizowanych obiektów, co potwierdza między innymi pozytywny trend odwiedzalności (w przypadku Galerii Morena w Gdańsku wskaźnik wzrósł w wyniku modernizacji aż o 30%). Marki z kolei chętnie nawiązują z firmą współpracę.

- W 2016 roku podpisaliśmy z najemcami łącznie 284 umowy na wynajem blisko 40 000 mkw. powierzchni handlowej. Aż 143 kontrakty dotyczyły przedłużenia istniejącej współpracy, co świadczy o satysfakcji obu stron – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Wiele marek od lat współpracuje z Carrefour, który w tym roku obchodzi 20-lecie swojej działalności w Polsce. Na współpracę ze spółką zdecydowało się także wiele marek do tej pory nieobecnych w portfolio sieci, np. KappAhl, Tatuum, Molton, Venezia, Unisono, Wólczanka, Duka czy W.Kruk.

Nadchodzące miesiące również zapowiadają się niezwykle pracowicie. Wkrótce planowane są otwarcia nowych salonów – Komfort oraz Łazienki Opoczno dołączą do grona najemców Galerii Kalisz, zaś Szachownica wzbogaci ofertę Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku. Ponadto w związku z planowanymi na 2017 rok modernizacjami pięciu kolejnych centrów handlowych – między innymi w Szczecinie, Białymstoku czy Zgorzelcu - możemy spodziewać się dalszych zmian w doborze najemców obiektów. Carrefour planuje w tym roku przedłużyć aż 200 umów najmu na łączną powierzchnię ponad 24 000 mkw.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.