turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Eksperci wyróżniają program lojalnościowy Best Western

Program lojalnościowy Best Western Rewards® zajął drugie miejsce w amerykańskim rankingu Best Hotel Rewards 2016 opracowanym przez WalletHub. W Polsce nagrodzona odsłona programu członkowskiego działa od roku i zapewnia m.in. niewygasające punkty, ich łatwiejszą wymianę na nagrody oraz korzystne warunki podwyższania statusu członkostwa.

Eksperci portalu WalletHub – pierwszego na świecie bezpłatnego serwisu oferującego codziennie aktualizowane raporty dotyczące wiarygodności przedsiębiorstw – przyjrzeli się programom lojalnościowym największych sieci hotelowych w Stanach Zjednoczonych i wybrali najkorzystniejsze w 2016 roku oferty. Best Western Rewards znalazł się na drugim miejscu zestawienia. Szczególne uznanie zyskał fakt, że jest to jedyny z programów popularnych sieci hotelowych, w którym nie wygasają zbierane przez użytkowników punkty.

W Polsce zasady programu lojalnościowego Best Western Rewards zostały zaktualizowane na początku ubiegłego roku. Dzięki wprowadzonym zmianom, oprócz bezterminowej ważności zbieranych punktów, członkowie mogą korzystać także z atrakcyjnych warunków ich wymiany na noclegi i nagrody. Przykładowo, liczba punktów do opłacenia noclegu została uzależniona od sezonu, co pozwala na wymierne oszczędności podczas podróży poza sezonem. Co więcej zmiany uprościły klientom Best Western uzyskanie wyższego statusu członkowskiego.

- Nieustannie pracujemy nad doskonaleniem naszych programów członkowskich. Tym bardziej jesteśmy dumni, gdy wprowadzane zmiany, z których mogą korzystać także klienci w Polsce, cieszą się uznaniem ekspertów. Jest to dla nas ważny argument by jeszcze dynamiczniej inwestować na tym polu naszej działalności – komentuje Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję.

Program Best Western Rewards powstał w 1988 roku i był jednym z pierwszych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej. Sieć cały czas pracuje nad zwiększaniem korzyści dla grona jego aktywnych użytkowników, które liczy już ponad 30 milionów osób. Członkostwo w programie jest całkowicie bezpłatne a dołączenie do niego jest możliwe m.in. poprzez formularz online.

informacje o firmie

O Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4 200* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie bije rekordy branżowe dotyczące liczby nagród oraz wyróżnień. W 2016 roku niemal 60 procent hoteli w Północnej Ameryce otrzymało certyfikat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor, a Best Western i Best Western Plus znalazły się w pierwszej trójce wśród najlepszych marek z półek cenowych w klasach średniej i wyższej średniej według Business Travel News. Best Western otrzymał także pięć kolejnych nagród Dynatrace Best of the Web dla najlepszej strony hotelarskiej. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki, a dzięki współpracy z Google Street View klienci sieci mogą m.in. obejrzeć hotele przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

informacje o firmie

O Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4 200* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie bije rekordy branżowe dotyczące liczby nagród oraz wyróżnień. W 2016 roku niemal 60 procent hoteli w Północnej Ameryce otrzymało certyfikat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor, a Best Western i Best Western Plus znalazły się w pierwszej trójce wśród najlepszych marek z półek cenowych w klasach średniej i wyższej średniej według Business Travel News. Best Western otrzymał także pięć kolejnych nagród Dynatrace Best of the Web dla najlepszej strony hotelarskiej. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki, a dzięki współpracy z Google Street View klienci sieci mogą m.in. obejrzeć hotele przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.