nowe produkty/usługi handel internet

Produkty spożywcze z eCarrefour.pl dostępne w całej Warszawie

10.01.2017 | Carrefour Polska

Asortyment produktów spożywczych, wprowadzony do sprzedaży w październiku 2016 roku, jest już dostępny dla mieszkańców wszystkich warszawskich dzielnic oraz podwarszawskich miejscowości: Kobyłki, Zielonki, Ząbek i Marek. Klienci tych miast mogą wybierać spośród ponad 16 000 produktów dostępnych w sklepie.

Łącznie już ponad 1,8 miliona osób może zamawiać produkty spożywcze, a docelowo dostawy obejmą również pozostałe największe miasta Polski. Powiększenie oferty o artykuły spożywcze oraz systematyczne zwiększanie zasięgu usług dostawy do domu oraz click&collect jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania i przyzwyczajenia klientów sieci handlowych.

Wśród dostępnych 12 000 produktów znajdują się artykuły spożywcze suche, napoje, a także perfumeria i drogeria. W przyszłości asortyment zostanie poszerzony również o produkty świeże, wymagające transportu samochodami chłodniczymi. Klienci wciąż mogą zamawiać również spośród około 4 500 artykułów przemysłowych, znajdujących się w sklepie eCarrefour.pl, między innymi sprzęt AGD i RTV, a także artykuły do domu i ogrodu.

Zakupy spożywcze na eCarrefour.pl dają klientowi możliwość odbioru osobistego w hipermarkecie na ulicy Głębockiej 15 w Warszawie lub zdecydowania o preferowanym terminie dostawy do domu. W zależności od dostępności można wybierać spośród dwugodzinnych zakresów, przy czym istnieje również możliwość otrzymania zakupów jeszcze tego samego dnia. Koszt dostawy zakupów: o wartości powyżej 100 zł jest darmowy; o wartości między 50 a 100 zł wynosi 9,90 zł; o wartości do 50 zł - 19,90 zł. Koszty będą mogły ulegać zmianie i będą zależne od okresów i czasu dostawy. Towar do klienta dostarcza, wraz z wnoszeniem, kierowca.

Platforma zakupowa eCarrefour.pl oferuje również atrakcyjne promocje handlowe oraz gwarancję satysfakcji z zakupów – każdy klient, który nie będzie zadowolony z zakupionych towarów przemysłowych, może zwrócić zamówienie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego zakupu.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.