nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek

Nowe logo, marki oraz system rezerwacyjny – sieć Best Western podsumowuje 2016 rok

Lokalny rozwój, zmiany w skali globalnej oraz duże oczekiwania względem nadchodzących dwunastu miesięcy. Best Western, największa na świecie rodzina hotelowa, podsumowuje mijający rok, a Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję, zdradza swoje oczekiwania względem oddziału sieci w Polsce.

70 lat innowacji

Rok 2016 upłynął Best Western pod znakiem okrągłej, siedemdziesiątej rocznicy funkcjonowania firmy, która z nieformalnej sieci hoteli polecających się wzajemnie odwiedzającym, stała się marką rozpoznawalną i cieszącą się renomą na całym świecie. Do jednych z najważniejszych wydarzeń należą znaczące inwestycje w innowacje technologiczne, m. in. usprawniający przepływ informacji interfejs Two-Way i nowy silnik rezerwacyjny, a także nowa, globalna, w pełni responsywna strona internetowa. W 2016 roku wprowadzono także nowe logo i rozpoczęto implementację nowej identyfikacji graficznej.

Zmiany w skali globalnej

W październiku sieć Best Western wykonała odważny krok i przedstawiła koncepcję SureStay Hotels – rewolucyjną w branży hotelarskiej franczyzę typu „white label”. Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) i SureStay Signature Collection (midscale soft brand) – sieć zapewni właścicielom obiektów jeszcze więcej możliwości. Równolegle firma wprowadziła duże zmiany w zakresie nowych marek z portfolio Best Western. W ostatnich miesiącach mijającego roku ogłoszono podpisanie pierwszego obiektu Executive Residency w Afryce, pierwszego obiektu pod szyldem GLō w Azji,  a jeszcze w grudniu w Turcji gości zacznie przyjmować pierwszy hotel Vib w Europie.

Lokalny rozwój

Ostatnich dwanaście miesięcy to także intensywny rozwój sieci na rynku polskim. W Polsce Best Western proponuje gościom 25 hoteli w rożnych miastach i regionach kraju. W marcu wprowadzona została marka BW Premier Collection, „soft brand” zrzeszający wysokiej jakości niezależne hotele. W czerwcu pod szyldem Best Western zaczął funkcjonować Hotel Jurata, pierwszy obiekt Best Western na półwyspie helskim. Podpisano także umowy dotyczące nowych hoteli, w których trwają obecnie prace związane z wejściem w struktury sieci.

– Jestem zadowolona z rozwoju Best Western w Polsce – powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję. – Nasza pozycja jest stabilna i ugruntowana. Rozwijamy się w ramach marek obecnych już na rynku, ale jesteśmy też blisko podpisania umowy dotyczącej pierwszego hotelu Vib w Polsce. Byłby to drugi hotel pod tym szyldem w całej Europie – dodała.

Co przyniesie 2017?

W planach największej na świecie rodziny hotelowej na nadchodzące miesiące jest przede wszystkim dalszy rozwój w Polsce, zakładający włączenie w struktury sieci od 6 do 10 nowych hoteli. Na 2017 rok zaplanowano m.in. otwarcie obiektów w Sulejowie, Katowicach czy Zakopanem. Sieć zamierza również wprowadzić nową wersję lokalnej strony internetowej, która oparta zostanie na innowacjach i rozwiązaniach wdrożonych w ramach nowej strony globalnej. W planach na 2017 rok jest także intensyfikacja działań zmierzających w kierunku utrzymania wysokich standardów jakości.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.