wydarzenia handel praca

Carrefour Polska z certyfikatem HR Najwyższej Jakości

19.12.2016 | Carrefour Polska

Podczas gali HR Awards Ceremony, firma Carrefour Polska po raz trzeci została wyróżniona certyfikatem HR Najwyższej Jakości, tym razem w kategorii „Dialog międzypokoleniowy w zarządzaniu różnorodnością”. Jury doceniło działania firmy na rzecz budowania dialogu w procesie podnoszenia kwalifikacji obecnych i przyszłych menedżerów.

Certyfikat Najwyższej Jakości jest przyznawany przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami firmom wyróżniającym się najlepszymi praktykami w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim i stanowi gwarancję wiarygodności pracodawcy dla potencjalnych pracowników. Badanie certyfikacyjne koncentruje się na praktycznym wymiarze polityki i narzędzi stosowanych przez firmę.

- Różnorodność jest jedną z kluczowych kwestii w zakresie zarządzania pracownikami. Odpowiednio dobrany zespół nie tylko pracuje efektywniej, ale także wpływa na inspirującą wymianę opinii i pomysłów oraz lepsze zrozumienie naszych klientów – mówi Justyna Orzeł, Dyrektor Zasobów Ludzkich w Carrefour Polska.

Carrefour, jako członek European Alliance for Apprenticeships, zarządza różnorodnością tworząc autorskie programy rozwojowe oparte na międzypokoleniowym dialogu, wymianie wiedzy i mentoringu. W tym celu powstał Smak Kariery – program i centrum szkoleniowe, gdzie  spotykają się młodzi ludzie, dopiero rozpoczynający swoją karierę zawodową oraz doświadczeni profesjonaliści z długoletnim stażem. Jednym z jego filarów jest Apetyt na handel, w którym rocznie udział bierze blisko 60 pracowników oraz kandydatów zewnętrznych. Wspólnie zdobywają wiedzę i kompetencje podczas półrocznego programu szkoleniowego, a następnie obejmują stanowiska menedżerskie.

W październiku tego roku Carrefour otworzył swój najnowocześniejszy sklep w Polsce. Kadrę zarządzającą tworzą zarówno doświadczeni pracownicy z długim stażem, jak i młodzi absolwenci programu Apetyt na Handel, którzy wzięli udział w projekcie „Carrefour Posnania” i wypracowali autorskie rozwiązania digital oraz nowe koncepty handlowe.

Z potencjału różnorodności i wymiany perspektyw w codziennej praktyce biznesowej korzysta także Zarząd Carrefour oraz młodzi liderzy. Innowacyjna formuła shadowingu pozwala dyrekcji wykonawczej i młodym pracownikom pokolenia Y pochodzącym z różnych działów, dzielić się perspektywą, wymieniać doświadczeniami i konsultować kluczowe dla firmy decyzje.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.