internet ekonomia/biznes/finanse

Pocztowy24 dostępny dla Klientów

09.12.2016 | Bank Pocztowy SA

Bankowość internetowa została już udostępniona Klientom. W ostatnich dniach Bank pracował nad przywróceniem jej wydajności, w związku z czym przekierowywał Klientów do placówek oraz Infolinii.

 Klienci Banku mogą znów korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24, usługi Giro płatność oraz przelewów natychmiastowych. W ostatnich dniach trwały prace nad osiągnieciem pełnej wydajności działania serwisu. Wcześniej Bank przywrócił dostęp do usług IVR.

 - Nasi Klienci mogą znów obsługiwać swoje rachunki  także przez bankowość internetową. Aktualnie obserwujemy większą niż zazwyczaj liczbę transakcji dokonywanych tą drogą, co zrozumiałe po okresie niedostępności. Oczywiście w kolejnych dniach będziemy intensywnie monitorować poprawność działania systemu, jednak nie powinno to już być odczuwalne dla naszych Klientów – mówi Bartosz Trzciński z Biura Prasowego Banku Pocztowego.

W ostatnich dniach Bank zapraszał Klientów do obsługi swoich rachunków z wykorzystaniem pozostałych kanałów kontaktu z Bankiem,
w tym  4600 placówek Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Klienci mogli korzystać także z Infolinii 801 100 500, której godziny pracy wydłużone zostały do 24:00. Bank w tym czasie zrezygnował z pobierania opłat za przelewy dokonywane z wykorzystaniem ww. kanałów.  

Transakcje z ostatnich dni wykonywane przez Klientów za pośrednictwem placówek pocztowych  i bankomatów, zostały zaksięgowane
z właściwą dla transakcji datą.

Bank Pocztowy przeprasza Klientów za zaistniałą sytuację i przypomina, że reklamacje dotyczące operacji dokonanych przez okres ograniczonej dostępności bankowości elektronicznej rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym. 

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie