internet ekonomia/biznes/finanse

Bankowość internetowa stopniowa udostępniana

08.12.2016 | Bank Pocztowy SA

Obecnie bankowość internetowa jest udostępniona Klientom przy ograniczeniu liczby jednoczesnych logowań.

Pozwala to Klientom z niej korzystać. Mogą jednak wystąpić jeszcze takie objawy jak konieczność powtórnego logowania czy nieco wolniejsza praca serwisu, szczególnie przy naturalnym po przerwie w dostępie do usługi wzmożonym korzystaniu Klientów z bankowości internetowej.

Dlatego do czasu uzyskania pełnej wydajności bankowości internetowej, Bank przypomina o możliwości obsługi rachunków także z wykorzystaniem pozostałych kanałów kontaktu z Bankiem, w tym  4600 placówek Banku i Poczty oraz infolinii 801 100 500.

Aktualnie za przelewy dokonywane z wykorzystaniem ww. kanałów Bank nie pobiera opłat. Wydłużony został także czas pracy Infolinii do godziny 24:00.

Bank Pocztowy przeprasza Klientów za zaistniałą sytuację i przypomina, że reklamacje dotyczące operacji dokonanych przez okres ograniczonej dostępności bankowości elektronicznej rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym. 

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie