handel internet towary konsumpcyjne

DUKA dynamicznie rozwija e-commerce

07.12.2016 | DUKA

Początkowo internetowy kanał sprzedaży DUKA stanowił wsparcie tradycyjnej sprzedaży, a dziś e-sklep marki osiąga takie same przychody jak jej mające najwyższe obroty salony. Plany na 2017 rok są jeszcze bardziej ambitne: sklep online zamierza osiągnąć 8% całkowitej sprzedaży DUKA, a w najbliższych latach rozpocząć internetową sprzedaż produktów w innych europejskich krajach.

DUKA z sukcesami prowadzi sklep internetowy, w którym można kupić jej najwyższej jakości akcesoria kuchenne w stylistyce skandynawskiego minimalizmu. W ciągu kilku ostatnich lat rozbudowała oraz zmodernizowała e-sklep, by proces zakupowy przebiegał jeszcze łatwiej i przyjemniej. Stworzono również dużą bazę mailingową osób, które zapisały się do newslettera marki i drogą elektroniczną regularnie otrzymują informacje o nowościach produktowych, atrakcyjnych promocjach, sezonowych przecenach oraz nowych produktach, które pojawiły się w outlecie. Klienci mogą liczyć na dedykowane akcje rabatowe, jak np. weekend z menu z produktami z konkretnej kategorii w atrakcyjnych cenach, ze zniżką tym większą – im większa jest wartość koszyka zakupowego.

Dostępny pod adresem Dukapolska.com e-sklep nie jest jedynym miejscem, w którym prowadzona jest sprzedaż akcesoriów kuchennych DUKA. Dodatkowo została uruchomiła sprzedaż produktów marki na Allegro.pl.

Działania e-commerce stały się integralnym, niezwykle istotnym obszarem naszej strategii marketingowej. W sklepie internetowym nie tylko bezpośrednio sprzedajemy nasze produkty, ale również prezentujemy cały asortyment, umożliwiając poznanie pełnego portfolio marki. Korzyścią jest wyraźny wzrost efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline) – mówi Paweł Wróbel, Dyrektor e-Commerce w DUKA International. – Oznacza to, że w naszym sklepie internetowym użytkownicy uzyskują informacje o produktach i zaciekawieni ofertą bardzo często odwiedzają stacjonarne salony DUKA i dokonują w nich zakupów. Korzyści płynące z funkcjonowania e-sklepu nie ograniczają się więc do bezpośrednich zysków ze sprzedaży przez kanał internetowy, ale obejmują również zwiększenie sprzedaży offline.

Dodatkowo DUKA prowadzi szereg innych akcji online, które stanowią uzupełnienie prężnie funkcjonującego sklepu internetowego marki: wykorzystuje nowoczesne narzędzia wsparcia sprzedaży, zarówno w Google, jak i w sieciach afiliacyjnych, współpracuje z grupą kreatywnych blogerów z kategorii Home&Kitchen, a także publikuje treści na własnym blogu DUKA Kitchen Life, który z każdym miesiącem zwiększa grono swoich odbiorców. Marka dba o pozyskiwanie nowych klientów online oraz o utrzymanie z nimi pozytywnych relacji. Komunikuje się z fanami gotowania i designerskich akcesoriów za pośrednictwem akcji mailingowych, infolinii oraz rozwiązań lifechatowych.

Firma stawia na dynamiczny rozwój e-commerce. Celem na 2017 rok jest, by sklep internetowy DUKA osiągnął 8% całkowitej sprzedaży marki. Plany na najbliższe lata obejmują zmiany platformy oraz strategii marketingu online, a także uruchomienie sprzedaży internetowej na kolejnych rynkach europejskich – w Bułgarii, Holandii, Wielkiej Brytanii i w Niemczech.

kontakt dla mediów
Grzegorz Frągnowski
Content Marketing Specialist, Public Bridge sp. z o.o
Grzegorz Frągnowski

gf@publicbridge.pl

tel: 71 377 52 81

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Grzegorz Frągnowski
Content Marketing Specialist, Public Bridge sp. z o.o
Grzegorz Frągnowski

gf@publicbridge.pl

tel: 71 377 52 81

informacje o firmie