nowe produkty/usługi internet kultura/sztuka/rozrywka technologie

NuPlays integruje się z YouTube

26.10.2016 | NuPlays S.A.

Serwis muzyczny NuPlays wprowadza ułatwienia dla artystów i wytwórni, które chcą docierać bezpośrednio do swoich fanów. Od teraz każdy sprzedawca oferujący muzykę, gadżety i bilety w NuPlays, może dodać do swojego profilu teledysk lub playlistę z serwisu YouTube. Ta pozornie drobna zmiana bardzo ułatwia organizowanie premier i sprzedaż przez NuPlays.pl i NuPlays.com

Integracja z największym na świecie serwisem wideo pozwala na profilu artysty na NuPlays osadzać wideo i playlisty wprost z YouTube’a. Przy dodawaniu oferty (np. plików MP3 lub preorderu płyty CD) wystarczy wkleić link do filmu (lub pierwszego filmu z playlisty) i wszystko zadziała automatycznie.

Wideo z serwisu YouTube po kilku sekundach ukaże się na profilu artysty, obok wszelkich ofert stworzonych przez artystę: biletów na koncerty, muzyki w formie CD, downloadu, streamu i gadżetów. Artysta może teraz dzielić się z fanami linkiem do swojego profilu w NuPlays, a wyświetlenia filmu w profilu zliczą się do całkowitej liczby wyświetleń w YouTube.

Dzięki takiemu rozwiązaniu artyści nie muszą wybierać miejsca, w którym ma się odbyć cyfrowa premiera ich nowego dzieła: może się to dziać jednocześnie na YouTube oraz NuPlays.

Udostępnianie wideo z YouTube poprzez profil na NuPlays daje dodatkowe korzyści:

  • fani nie są rozpraszani przez inne filmy wideo
  • fani mogą od razu wesprzeć swoich idoli np. kupując dostęp do wysokiej jakości plików
  • fani mogą przejrzeć inne albumy i oferty artysty zgromadzone w jednym miejscu
  • artysta lub wytwórnia mają dostęp do informacji o tym, kto kupił ich muzykę i dzięki temu mogą tworzyć dodatkowe angażujące oferty

Z nowych rozwiązań NuPlays korzysta już wielu artystów oferujących swoją muzykę w serwisie, zarówno znanych (np. TEDE), jak i debiutujących (np. nowy album folkowego zespołu Dzikie Jabłka).

tede_1.PNGdzikiejablka.PNG

Wg statystyk YouTube posiada 57% udziałów w rynku z ponad 135 miliardami odtworzeń w 2015 roku, co czyni go największym serwisem streamingowym na świecie.

kontakt dla mediów
Marzena Skrzek
NuPlays SA
Marzena Skrzek

m.skrzek@neuron.pl

tel: 22 465 14 16

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).

kontakt dla mediów
Marzena Skrzek
NuPlays SA
Marzena Skrzek

m.skrzek@neuron.pl

tel: 22 465 14 16

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).