styl życia zainteresowania/hobby towary konsumpcyjne

Odkrywaj Australię z Jacob’s Creek i Mateuszem Gesslerem!

17.10.2016 | Pernod Ricard

Gdy słyszymy „Australia” na myśl przychodzą nam egzotyczne zwierzęta, dziki interior lub charakterystyczny gmach opery w Sydney. Ale malownicze Antypody kryją w sobie dużo więcej skarbów i tajemnic: kuchnię, której podstawą są dania pochodzące z całego świata oraz jedne z najlepszych na świecie win. Do wspólnego odkrywania nieznanej strony Australii zaprasza Mateusz Gessler oraz marka australijskich win Jacob’s Creek.

Kontynent pełen smaków

Początki kuchni australijskiej można przypisać Anglikom, którzy wraz
z emigrantami z innych państw Europy przywieźli na nowy ląd tradycyjne potrawy, zdominowane przez dania mięsne, do których dodatkiem były warzywa, m.in. ziemniaki, groszek czy marchewka. Obecnie, potrawy odzwierciedlają bogactwo, które płynie z wielokulturowości tego kontynentu. Znajdziemy tam ślady kuchni włoskiej, egzotykę Dalekiego Wschodu oraz aborygeńskie akcenty. Współczesna kuchnia tego kraju to także odwaga w łączeniu różnorodnych smaków oraz odkrywanie na nowo tradycyjnych dań rdzennych mieszkańców.

Australia to także jeden z największych twórców win na świecie. Spośród 60 regionów winiarskich, szczególną estymą cieszą się trunki pochodzące z malowniczej doliny Barossy, z której pochodzi wino marki Jacob’s Creek.

Gotowanie i wino

Kieliszek dobrze dopasowanego wina z portfolio Jacob’s Creek podnosi walory smakowe praktycznie każdego dania. Intensywny Shiraz wydobywa głębię smaku
z mięs czerwonych, delikatny smak ryb i drobiu podkreśli Chardonnay, a Moscato doda lekkości każdemu deserowi. O tym, jak najlepiej dopasować szczepy win
do potraw, by wydobyć ich wszystkie walory smakowe, opowiada najnowsza kampania australijskiego wina Jacob’s Creek, której ambasadorem jest Mateusz Gessler, jeden z najsłynniejszych szefów kuchni w Polsce. 

Sekrety udanego gotowania

Mateusz Gessler w towarzystwie Wojtka Cyrana, sommeliera i Ambasadora Win Jacob’s Creek oraz zaproszonych gości wspólnie odkrywają Australię. Ich wyprawa, łączącą w sobie odkrywanie kuchni oraz kultury „Szóstego kontynentu” zostanie uwieczniona w serii materiałów video, które będą dostępne na stronie Jacob’s Creek oraz na profilu marki na portalu Facebook.

Odkrywanie nowych smaków to jedna z największych przyjemności płynących z gotowania, a niezaspokojona ciekawość to nieodłączny element pracy szefa kuchni i restauratora – mówi Mateusz Gessler, ambasador kampanii Jacob’s Creek. Dania z kurczaka, ryb czy owoców morza, każdy z nas może śmiało przygotować w domu, ale z dodatkiem australijskiej egzotyki, której znakomitym dopełnieniem są wina Jacob’s Creek – dodaje.

Na stronie www.jacobscreek.pl powstała dedykowana kampanii sekcja, gdzie oprócz materiałów video, znajdują się przepisy na dania przygotowywane przez Mateusza
i jego gości, jak również informacje o portfolio win Jacob’s Creek.

W pierwszym odcinku programu „Nowy Świat Mateusza Gesslera”, ambasadorowi win Jacob’s Creek towarzyszyła Olga Kozierowska, bizneswoman, autorka platformy
i książki „Sukces pisany Szminką”, promujący ideę przedsiębiorczości wśród kobiet.

[1] Dane ze strony www.jacobscreek.com

informacje o firmie

 Więcej o marce Jacob’s Creek:

W 1847 roku 18-letni Bawarczyk, Johann Gramp, stworzył w dolinie Barossa w Australii – nad malowniczym strumieniem Jacob’s Creek – pierwszą komercyjną winnicę. Od tamtej pory wino Jacob’s Creek zyskało miłośników we wszystkich zakątkach naszego globu, dzięki wysokiej jakości, delikatnemu smakowi i owocowemu aromatowi. Dwa miliony kieliszków Jacob’s Creek dziennie na świecie[1] i 7000 medali za jakość w ciągu 20 lat –

to coś znaczy!

 

 

 

 

informacje o firmie

 Więcej o marce Jacob’s Creek:

W 1847 roku 18-letni Bawarczyk, Johann Gramp, stworzył w dolinie Barossa w Australii – nad malowniczym strumieniem Jacob’s Creek – pierwszą komercyjną winnicę. Od tamtej pory wino Jacob’s Creek zyskało miłośników we wszystkich zakątkach naszego globu, dzięki wysokiej jakości, delikatnemu smakowi i owocowemu aromatowi. Dwa miliony kieliszków Jacob’s Creek dziennie na świecie[1] i 7000 medali za jakość w ciągu 20 lat –

to coś znaczy!