nowe produkty/usługi technologie

Rozwiązania analityczne SAS do zarządzania zasobami marketingowymi najwyżej ocenione w raporcie firmy Gartner

28.07.2016 | SAS Institute Polska

SAS został sklasyfikowany na najwyższej pozycji w kwadrancie liderów raportu firmy Gartner Magic Quadrant for Marketing Resource Management, uzyskując najwyższe oceny w kategoriach: kompletność wizji i zdolność do jej realizacji.

Pozytywne doświadczenia klientów to dziś kluczowy czynnik sukcesu każdej firmy. Jednak spełnienie rosnących wymagań klientów, pełna personalizacja ich obsługi oraz skuteczne zarządzanie interakcjami z klientami w każdym kanale kontaktu wymaga zastosowania skutecznych strategii i zaawansowanych narzędzi analitycznych. Wobec dynamicznie zachodzących zmian i pojawiających się nowych kanałów kontaktu klienta z dostawcą, przedsiębiorstwa inwestują w złożone systemy zarządzania zasobami marketingowymi (MRM), dzięki którym mogą usprawniać i automatyzować procesy oraz zapewnić spójność komunikacji z klientem, wzrost jego satysfakcji i lojalności. 

Według firmy Gartner, zakres funkcjonalności rozwiązań Marketing Resource Management obejmuje:

  • Planowanie i budżetowanie programów i działań marketingowych (planowanie strategiczne i zarządzanie finansami),
  • Opracowanie kampanii i programów marketingowych (produkcja kreatywna i zarządzanie projektami),
  • Zarządzanie zasobami marketingowymi (aktywa cyfrowe, zarządzanie wiedzą i treściami),
  • Opracowanie i dystrybucja materiałów marketingowych (realizacja marketingowa),
  • Pomiar, analizę i optymalizację zasobów marketingowych (analityka).

SAS oferuje kompleksową platformę do zarządzania zasobami marketingowymi, która pozwala w sposób spójny i skuteczny zarządzać działaniami i procesami oraz realizować zorientowaną na klienta strategię marketingową.  Rozwiązanie SAS® Customer Intelligence pomaga pozyskiwać wiedzę z danych i analiz, aby planować skuteczne strategie i programy, efektywnie zarządzać zasobami i finansami, optymalizować wielokanałowe kampanie i relacje z klientami, a w rezultacie zapewniać wzrost przychodów i satysfakcji klientów.

Szczegóły dot. raportu: https://www.gartner.com

informacje o firmie

********************************

Informacja o  firmie SAS Institute

SAS Institute jest światowym liderem w zakresie analityki biznesowej oraz największym niezależnym dostawcą oprogramowania Business Intelligence. Z rozwiązań SAS korzysta na świecie ponad 80 000 firm i instytucji w 148 krajach, w tym 91 przedsiębiorstw z pierwszej setki listy 2015 Fortune Global 500. Firma istnieje od 1976 r. i zatrudnia ponad 13 800 pracowników. W Polsce SAS Institute działa od 1992 r. i jest wiodącym dostawcą zaawansowanej analityki i BI. Rozwiązania i oprogramowanie SAS adresowane są do wszystkich sektorów gospodarki, m.in. bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki, farmacji, przemysłu, handlu oraz sektora administracji publicznej. www.sas.com/poland

informacje o firmie

********************************

Informacja o  firmie SAS Institute

SAS Institute jest światowym liderem w zakresie analityki biznesowej oraz największym niezależnym dostawcą oprogramowania Business Intelligence. Z rozwiązań SAS korzysta na świecie ponad 80 000 firm i instytucji w 148 krajach, w tym 91 przedsiębiorstw z pierwszej setki listy 2015 Fortune Global 500. Firma istnieje od 1976 r. i zatrudnia ponad 13 800 pracowników. W Polsce SAS Institute działa od 1992 r. i jest wiodącym dostawcą zaawansowanej analityki i BI. Rozwiązania i oprogramowanie SAS adresowane są do wszystkich sektorów gospodarki, m.in. bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki, farmacji, przemysłu, handlu oraz sektora administracji publicznej. www.sas.com/poland