wydarzenia handel kultura/sztuka/rozrywka

Lato atrakcji w Galerii Morena

30.06.2016 | Carrefour Polska

Galeria Morena, otwarta w maju po modernizacji, zaplanowała dla swoich klientów lato wypełnione po brzegi rozrywką, aktywnym wypoczynkiem i kulturą. W lipcu i sierpniu w centrum handlowym będą odbywać się liczne wydarzenia, które zaangażują okolicznych mieszkańców.

Przebudowie Galerii Morena przyświecało hasło „więcej”, aby zapewnić klientom więcej przyjemności i radości z zakupów oraz spędzania wolnego czasu. Tego lata, odwiedzający Galerię Morena będą mogli skorzystać z bogatszej oferty rozrywkowej i sportowej niż gdziekolwiek indziej.

- Obiecaliśmy naszym klientom więcej rozrywki i energii, dlatego chcemy ich zaprosić na pełne atrakcji miesiące w Galerii Morena – powiedział Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych Carrefour Polska. – Do końca wakacji każdy znajdzie tutaj coś dla siebie: melomani, miłośnicy filmu i sportu. Zachęcam wszystkich mieszkańców Trójmiasta do spędzenia tego lata razem z nami.

W każdy czwartek wakacji, aż do 25 sierpnia br., o godz. 17.00 będzie rozpoczynał się koncert zespołu Maciej Milewski Band. Muzycy zaprezentują przeboje popowe, rockowe, polskie i zagraniczne w aranżacjach smooth jazzowych. Dodatkowo wszyscy rozpoznają covery znanych utworów m.in. Stinga, U2, Tiny Turner, Erica Claptona czy Jamesa Browna. W zależności od warunków pogodowych koncerty będą odbywały się na tarasie wypoczynkowym lub w strefie foodcourt.

W  każdy piątek do końca wakacji, klienci Galerii Morena będą mogli uczestniczyć w pokazach filmowych na świeżym powietrzu. Seanse będą rozpoczynać się o godzinie 21.00 na tarasie wypoczynkowym. Szczegółowy repertuar, a także aktualne informacje o ofercie i wydarzeniach w Galerii Morena będą dostępne na bieżąco na jej fanpage’u na Facebooku: https://www.facebook.com/galeriamorenagdansk/, oraz stronie www: http://galeriamorena.pl/.

Dla spragnionych aktywnego wypoczynku lub chcących zadbać o formę na plażę, Galeria Morena przygotowała specjalny cykl ćwiczeń wraz z siłownią Calypso. W każdą sobotę, do 27 sierpnia br., w godzinach 11.00 – 13.00 na tarasie Galerii będą się odbywać intensywne treningi połączone z losowaniem wejściówek do Calypso, analizą składu ciała oraz poradami trenerskimi i dietetycznymi. Zajęcia będą prowadzone przez instruktorów Calypso.

W wyniku zakończonej w maju rozbudowy Galeria Morena zyskała ponad 13 000 m2 powierzchni najmu i obecnie to ponad 33 000 m2, mieszczące niemal 80 sklepów. Oprócz większej powierzchni handlowo-rozrywkowej, galeria oferuje również wiele innowacyjnych rozwiązań, takich jak specjalne interaktywne strefy rozrywki i bezpłatne wi-fi. Częścią inwestycji była również rozbudowa hipermarketu Carrefour.                                                                                             

Dodatkowe informacje

Carrefour Polska to właściciel i zarządca sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.