wydarzenia sport

Tour de Pologne przyspiesza z Carrefour

24.06.2016 | Carrefour Polska

Firma Carrefour Polska została Oficjalnym Partnerem Tour de Pologne UCI World Tour. Najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbędzie się po raz 73., w dniach 12-18 lipca 2016 roku. Zaangażowanie Carrefour jest elementem promocji zdrowia i aktywnego stylu życia wśród Polaków.

Tour de Pologne to jeden z najważniejszych wyścigów na świecie, należący do prestiżowego cyklu UCI World Tour. Najlepsi kolarze z Polski i całego globu zmierzą się z wymagającą trasą, liczącą prawie 1 200 kilometrów, dostarczając kibicom w kilkudziesięciu krajach siedem dni sportowych emocji na najwyższym poziomie. Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2015 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami są zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach oraz edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.

Dołączyliśmy do ekipy Oficjalnych Partnerów Tour de Pologne. Ta współpraca wpisuje się w naszą strategię promowania zdrowia i aktywności fizycznej wśród klientów i pracowników. Co ważne, trasa Tour de Pologne biegnie przez miasta, w których znajdują się nasze sklepy, więc będziemy zachęcać kibiców i pracowników do dopingowania kolarzy na poszczególnych etapach – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.

Carrefour Polska został Oficjalnym Partnerem klasyfikacji „Zwycięzca etapu Tour de Pologne UCI World”. Firma uhonoruje zwycięzcę każdego z siedmiu etapów wyścigu, a także przyzna specjalną nagrodę. Tour de Pologne 2016 zostało podzielone na następujące etapy:

  1. etap - 12.07: Radzymin – Warszawa
  2. etap - 13.07: Tarnowskie Góry – Katowice
  3. etap - 14.07: Zawiercie – Nowy Sącz
  4. etap - 15.07: Nowy Sącz – Rzeszów / Podkarpackie
  5. etap - 16.07: Wieliczka – Zakopane
  6. etap - 17.07: BUKOVINA RESORT – Bukowina Tatrzańska
  7. etap - 18.07: Kraków (jazda indywidualna na czas).

Carrefour koncentruje się w Polsce na zapewnieniu klientom najbardziej satysfakcjonujących zakupów w 5 strategicznych obszarach, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość. Sieć odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania, i ułatwia im dokonywanie odpowiednich wyborów żywieniowych, oferując w swoich sklepach specjalny dział „Świat Zdrowia”. Obejmuje on obecnie ponad 700 artykułów, w tym produkty bezglutenowe, dietetyczne, dla diabetyków, sojowe i ekologiczne.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                             

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                             

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.