handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Ranking sprzedaży zabawek w Carrefour. Furbisie najpopularniejszą zabawką na Dzień Dziecka w Polsce

27.05.2016 | Carrefour Polska

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, Carrefour przygotował dla swoich klientów ranking najpopularniejszych zabawek. Na kilka dni przed świętem wszystkich dzieci, odwiedzający sklepy Carrefour wybierają dla swoich pociech najczęściej Furbisie, maskotki Furby Boom Crystal oraz klocki Lego Friends. Wśród hitów sprzedaży od wielu lat pozostaje również lalka Barbie. W hipermarketach Carrefour klienci znajdą ponad 2000 zabawek, w tym łącznie kilkaset w obniżonych, promocyjnych cenach.

Dla osób, które nie mają jeszcze pomysłu na prezent dla dziecka, firma Carrefour przygotowała ranking sprzedaży zabawek, który pomóc może w wyborze prezentu dla najmłodszych. W tym miesiącu, spośród oferty ponad 2000 różnych artykułów dziecięcych dostępnych w hipermarketach Carrefour, najpopularniejszymi produktami są: interaktywne zabawki Furbisie i Furby Boom Crystal oraz klocki Lego Friends Kreatywny Warsztat Emmy.  W pierwszej 5 znalazły się także lalki Barbie oraz hulajnoga Disney’a.

W zależności od miasta ranking najlepiej sprzedających się zabawek ulega drobnym modyfikacjom, jednak w znacznej części hipermarketów w Polsce najchętniej kupowanymi produktami na Dzień Dziecka są Furbisie. W pierwszej piątce zawsze obecna jest także maskotka Furby Boom Crystal.

Ranking sprzedaży zabawek we wszystkich sklepach Carrefour w Polsce:

  1. Maskotki Furbisie
  2. Maskotka Furby Boom Crystal
  3. Klocki Lego Friends Kreatywny Warsztat Emmy
  4. Lalka Barbie Wirująca Baletnica
  5. Trójkołowa hulajnoga Disney’a

Klienci sklepów Carrefour mogą korzystać z bogatej oferty produktowej, przygotowanej specjalnie z okazji Dnia Dziecka. Wśród artykułów, które są do nabycia w atrakcyjnych cenach, odwiedzający sklepy Carrefour znaleźć mogą m.in. maskotki, książki z bajkami, gry planszowe, samochody, lalki oraz figurki superbohaterów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.