nowe produkty/usługi media/marketing/reklama

Agencja dotPR wypromuje zdrową żywność marki KUPIEC

10.03.2016 | dotPR

Z początkiem marca, agencja dotPR rozpoczęła kompleksowe działania public relations dla marki KUPIEC, jednego z największych producentów zdrowej żywności w Polsce.

W ramach współpracy, agencja dotPR będzie odpowiedzialna za realizację i obsługę kompleksowej komunikacji marki, w tym: bieżące relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego, wsparcie wydarzeń dla mediów, obsługę projektów wizerunkowych i kampanii marketingowych. Agencja zajmie się także obsługą  programu edukacyjnego Kupca, Zdrowe Nietrudne, który promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród uczniów szkół podstawowych z całej Polski.

Działania PR dla marki KUPIEC poprowadzi zespół projektowy pod nadzorem Marty Bartoszczyk (Senior PR Manager), która pracowała m.in. dla takich marek, jak: Halls, Wydawnictwo Bauer, Plusssz Up, ING Bank Śląski, Walutomat.

Współpraca ma charakter stały. Agencja dotPR została wybrana w toku przetargu ofertowego. 

informacje o firmie

O marce KUPIEC

Jeden z wiodących producentów zdrowej żywności w Polsce, na rynku od 1987 roku. W portfolio firmy znajdują się produkty bazujące wyłącznie na naturalnych składnikach, zgodne z piramidą żywienia, a tym samym chętnie wykorzystywane w dietetyce. Kasze, ryże, wafle, owsianki, warzywa strączkowe, pieczywo chrupkie czy produkty bezglutenowe z biało-zielonym logo KUPCA to od lat naturalny wybór Polaków. Dbałość o wysokie standardy jakości, bezpieczeństwo i kształtowanie zdrowych nawyków w Polsce to wartości niezmiennie wpisane w tradycję marki.

Od września 2015 roku, inicjator i realizator programu edukacyjnego „Zdrowe Nietrudne” dedykowanego uczniom szkół podstawowych z całej Polski.

O agencji dotPR

Agencja komunikacji medialnej specjalizująca się w skutecznych i kompleksowych działaniach Public Relations. Wchodzi w skład Grupy dotPR, do której należą również Get More Social (agencja social media) oraz dotVisual (butik kreatywny). Na rynku od 2007 roku, w swoim portfolio ma takie marki, jak m.in.: Allegro, Tablica.pl, PayU, OleOle.pl, John Deere, Walutomat, Bank Pocztowy, ING Bank Śląski, Beyond.pl,  Komandor, Delikatesy Centrum, Tripsta.pl, Turner Broadcasting Company.

informacje o firmie

O marce KUPIEC

Jeden z wiodących producentów zdrowej żywności w Polsce, na rynku od 1987 roku. W portfolio firmy znajdują się produkty bazujące wyłącznie na naturalnych składnikach, zgodne z piramidą żywienia, a tym samym chętnie wykorzystywane w dietetyce. Kasze, ryże, wafle, owsianki, warzywa strączkowe, pieczywo chrupkie czy produkty bezglutenowe z biało-zielonym logo KUPCA to od lat naturalny wybór Polaków. Dbałość o wysokie standardy jakości, bezpieczeństwo i kształtowanie zdrowych nawyków w Polsce to wartości niezmiennie wpisane w tradycję marki.

Od września 2015 roku, inicjator i realizator programu edukacyjnego „Zdrowe Nietrudne” dedykowanego uczniom szkół podstawowych z całej Polski.

O agencji dotPR

Agencja komunikacji medialnej specjalizująca się w skutecznych i kompleksowych działaniach Public Relations. Wchodzi w skład Grupy dotPR, do której należą również Get More Social (agencja social media) oraz dotVisual (butik kreatywny). Na rynku od 2007 roku, w swoim portfolio ma takie marki, jak m.in.: Allegro, Tablica.pl, PayU, OleOle.pl, John Deere, Walutomat, Bank Pocztowy, ING Bank Śląski, Beyond.pl,  Komandor, Delikatesy Centrum, Tripsta.pl, Turner Broadcasting Company.