wydarzenia nowe produkty/usługi kultura/sztuka/rozrywka

Ruszyła przedsprzedaż debiutanckiej płyty Milky Wishlake’a!

11.02.2016 | NuPlays S.A.

Album Milky Wishlake’a pt. „Wait For Us” dostępny jest w przedsprzedaży w serwisie NuPlays. Artysta wyróżnia się znakomitym warsztatem muzycznym i charakterystyczną, wysoką barwą głosu o wyjątkowej mocy i skali. W połączeniu z oryginalnymi eksperymentami z elektroniką i fortepianem tworzy zachwycające, różnorodne stylistycznie i nastrojowo utwory, w których każdy odnajduje coś dla siebie.

Wśród inspiracji artysta wymienia przede wszystkim dokonania takich zespołów i artystów jak Queen, Kendrick Lamar, Björk, Talk Talk, a także dźwięków szeroko pojętego undergroundu muzyki tanecznej. Dziennikarze stawiają go obok Sohna, Burial czy How To Dress Well.

Debiutancka płyta Milky Wishlake zatytułowana „Wait For Us” zawiera utwory z gatunku pop, elektroniki, dance, neo-soul, deep pop, edm, liquid pop, w których przewija się styl lat 80-tych i 90-tych. Kompozytorem i autorem tekstów jest Milky Wishlake.

Podczas nagrań albumu gościnnie zaśpiewali Dawid Podsiadło i Oly. W nagraniach wziął także udział ceniony perkusista - Łukasz Moskal (m.in. Zakopower, Nosowska, Fisz, Sister Wood) oraz występujący na stałe z Milky’m perkusista - Péter Somos. Nagrań dokonano w studio Nextpop pod okiem Roberta Amiriana.

11 lutego jest premiera najnowszego teledysku do pierwszego singla promującego album pt. „Wait For Us”. Obejrzyj klip:

Jak zamówić płytę?

„Wait For Us” Milky Wishlake’a w przedsprzedaży można zamówić przez serwis NuPlays, który wysyła płyty również za granicę.  Link do oferty: www.milkywishlake.nuplays.pl

Cena CD wynosi 36,43 zł. Płyta zostanie dostarczona kupującym najpóźniej w dniu oficjalnej premiery, zaplanowanej na 26 lutego 2016.

Lista utworów:

  1. Up South
  2. Break The Silence
  3. Wait For Us
  4. In Silence
  5. Hidden
  6. The Only Rule
  7. Enough
  8. Hope Song (feat. Oly)
  9. Games
  10. Future For Me (feat. Dawid Podsiadło)

Bonus Track

  1. Nie ma nas

Obejrzyj zapowiedź wideo albumu: https://www.youtube.com/watch?v=PChWV_ELTIE

 

kontakt dla mediów
Paweł Soproniuk
NuPlays SA
Paweł Soproniuk

p.soproniuk@nuplays.com

tel: +48 602 110 274

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).

załączniki

kontakt dla mediów
Paweł Soproniuk
NuPlays SA
Paweł Soproniuk

p.soproniuk@nuplays.com

tel: +48 602 110 274

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).