wydarzenia handel towary konsumpcyjne

Carrefour Polska z nagrodą im. Jacka Kuronia

27.11.2015 | Carrefour Polska

Carrefour Polska został Darczyńcą Roku Banków Żywności. Nagroda, która od 2005 roku nosi imię Jacka Kuronia, ma na celu wyróżnienie przedsiębiorstw, które wspierają Federację Polskich Banków Żywności w bieżącej działalności. Statuetkę, wręczoną podczas Spotkań Warszawskich na Zamku Królewskim w Warszawie, odebrał prezes firmy Guillaume de Colonges.

Nagrodę im. Jacka Kuronia Carrefour Polska otrzymał w podziękowaniu za ufundowanie 5 ciężarówek dla lokalnych oddziałów banków żywności w Koninie, Rzeszowie, Elblągu, Kielcach oraz Chorzowie, a także za częściowe sfinansowanie zakupu takiego auta w Łodzi. Specjalne samochody wyposażone w profesjonalne chłodnie usprawniają codzienną działalność banków, które odbierają produkty o krótkim terminie do spożycia od firm lub instytucji, a następnie oddają je najbardziej potrzebującym. Przekazanie środków na zakup ciężarówek w wysokości 400 tys. zł było możliwe dzięki grantowi oferowanemu na ten cel przez Fundację Carrefour.

Otrzymana nagroda wpisuje się w prowadzoną od 2013 r. międzynarodową kampanię Carrefour „Stop Marnotrawstwu”. Jednym z jej kluczowych założeń jest przeciwdziałanie marnotrawstwu  w każdym obszarze funkcjonowania firmy, w tym również przeciwdziałanie marnowaniu żywności. W programie „Stop Marnotrawstwu” biorą udział wszystkie sklepy sieci w Polsce: zarówno hipermarkety, jak i supermarkety przekazują nadwyżki produktów spożywczych do lokalnych banków, a także uczestniczą w ogólnopolskich zbiórkach żywności. Najbliższa, Świąteczna Zbiórka Żywności, odbędzie się w dniach 4-6 grudnia w wyznaczonych sklepach Carrefour w całym kraju.

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia, Różnorodność.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia, Różnorodność.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.