nowe produkty/usługi zainteresowania/hobby internet kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama

NuPlays pomaga w organizowaniu premier - nowe funkcje serwisu

02.09.2015 | NuPlays S.A.

Urbanator Days 2015 – warsztaty muzyczne legendarnego jazzmana Michała Urbaniaka - to pierwszy projekt w pełni wykorzystujący nowe funkcjonalności NuPlays, pozwalające artystom i wytwórniom tworzyć atrakcyjne premiery i preordery.

Organizator pod jednym adresem: https://nuplays.pl/urbanatordays oferuje fanom bilety na koncert w łódzkim klubie Wytwórnia (do biletu dołączony jest album w MP3), transmisję live koncertu w sieci, płyty CD i karty dCards oraz produkowane systemem „na żądanie” koszulki. Dzięki remarketingowi i automatyzacji marketingu lepiej działa promocja projektu.

Nowości na NuPlays

Na początku września serwis NuPlays wdrożył szereg narzędzi, które ułatwiają sprzedaż premier i specjalnych wydarzeń bezpośrednio do fanów. Pierwszym z nich jest automatyzacja marketingu. Dzięki integracji z systemem marketing automation NuPlays może automatycznie powiadomić o nowej ofercie wszystkich fanów artysty, którzy interesowali się jego ofertą w NuPlays.

Kolejnym rozwiązaniem wspierającym promocję jest remarketing. Wykorzystując ten mechanizm NuPlays automatycznie przypomina fanom w mediach społecznościowych o premierach organizowanych w serwisie przez ich idoli lub reprezentujące ich wytwórnie.

Nowością jest również możliwość tworzenia specjalnych landing page dla premier, na których artysta może w przejrzysty sposób zaprezentować swoją ofertę. Na takiej dedykowanej stronie można umieścić nie tylko informacje o ofertach ale również formularze kontaktowe, dzięki którym fani mogą zapisać się na newsletter poświęcony konkretnej premierze – tak, jak ma to miejsce w przypadku https://nuplays.pl/urbanatordays.

Ciekawostką Urbanator Days będzie wykorzystanie przez sponsora wydarzenia – firmę Globitel – płatnej transmisji live jako cyfrowego gadżetu. W ramach umowy Sponsor otrzymuje od organizatora pulę kodów na transmisję, które będzie przekazywać swoim klientom jako cyfrowy gadżet. Dzięki temu firma może zwiększyć zasięg i korzystne efekty wizerunkowe działania sponsorskiego.

Dziewiąte Urbanator Days w  Łodzi

Michał Urbaniak, międzynarodowej sławy skrzypek, saksofonista, kompozytor, nazywany nowojorczykiem z Łodzi, już po raz dziewiąty spotka się z młodymi muzykami na UrbanatorDays. 30 września wraz z najlepszymi jazzmanami z Nowego Jorku będzie zarażał zdolną młodzież pasją, by 1 października zagrać w Wytwórni koncert, który z pewnością na długo zapadnie w pamięć. Wówczas to muzycy występujący na światowych scenach zagrają z najzdolniejszymi i najodważniejszymi uczestnikami warsztatów podczas jam session. Gościem specjalnym Urbanator Days będzie zespół SBB.

 Program imprezy:

* 30 września – warsztaty, Klub Wytwórnia, g. 17.00

* 1 października – koncert , Klub Wytwórnia, Urbanator i jam session, gość specjalny:  zespół SBB, g. 19.00

* 2 października – Pasaż Rubinsteina, ulica Piotrkowska – koncert laureatów UrbanatorDays i występ Łódzkiego Big Bandu Urbanatora pod dyr. Jacka Delonga

Natomiast 3 i 4 października, po zakończonych Urbanator Days odbędą się w Kedzierzynie – Koźlu warsztaty i koncert – w Domu Kultury „Chemik”.

Premiery i unikalne wydarzenia to specjalność NuPlays

Najbardziej korzystny dla muzyków jest moment przedpremiery i premiery płyty, który nabiera mocy dzięki opracowanym przez NuPlays narzędziom. Doświadczenia serwisu pokazują, że dziś przedsprzedaż oraz pierwsze dni nowego albumu na rynku to od 30 do 80 proc. jego łącznej sprzedaży.

Oferta festiwalu Urbanator Days wykorzystuje wszystkie preorderowe mechanizmy. Najważniejsze, aby premierę robić tam, gdzie swoim najwierniejszym fanom można zaoferować coś wyjątkowego. Mechanizm remarketingu, automatyzacja marketingu i specjalny landing page z pełną ofertą zespołu i formularzami kontaktowymi, gwarantują lepszy kontakt i dotarcie z ofertą do większej liczby fanów.

Więcej informacji o wykorzystanych mechanizmach można znaleźć na stronie https://nuplays.pl/seller/

 

kontakt dla mediów
Paweł Soproniuk
NuPlays SA
Paweł Soproniuk

p.soproniuk@nuplays.com

tel: +48 602 110 274

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).

załączniki

kontakt dla mediów
Paweł Soproniuk
NuPlays SA
Paweł Soproniuk

p.soproniuk@nuplays.com

tel: +48 602 110 274

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).