internet sprawy społeczne

Ruszyła ogólnopolska platforma adopcyjna dla psów Psadoptuj.pl

27.03.2015 | Pedigree

Platforma Psadoptuj.pl to jedyne w swoim rodzaju narzędzie na rynku polskim, które poprzez stronę psadoptuj.pl, umożliwia znalezienie czworonożnego przyjaciela potrzebującego domu, a następnie jego adopcję. Baza obejmuje kilkaset psów ze schronisk w Polsce i sukcesywnie będzie się powiększać. Inicjatorem platformy jest marka Pedigree®, należąca do Mars Polska.

Każdy pies zasługuje na szczęśliwy, zdrowy dom, dlatego marka Pedigree®  zdecydowała się stworzyć wraz z partnerami platformę Psadoptuj.pl. Jest to pierwsza ogólnopolska platforma internetowa dostępna przez stronę internetową www.psadoptuj.pl oraz wkrótce w formie aplikacji mobilnej. Jej celem jest pomoc w znalezieniu domów dla jak największej liczby psów przebywających w schroniskach w Polsce.  Obecnie informacje o psach do adopcji są rozproszone w wielu miejscach, a dzięki Psadoptuj.pl mogą znaleźć się na jednej wspólnej platformie internetowej. Dla schronisk to możliwość dotarcia z informacją o psach szukających rodziny do potencjalnych opiekunów na terenie całej Polski.

Platforma zawiera również sekcję poradniczą w zakresie szeroko pojętej opieki nad zwierzętami. Można tam znaleźć wiele narzędzi mających na celu pomoc osobom rozważającym adopcję psa, w podjęciu odpowiedniej decyzji. Psadoptuj.pl w prosty i przyjazny sposób przybliża temat adopcji zwierząt ze schronisk oraz uczy, jak ją przeprowadzić w sposób optymalny zarówno dla zwierzęcia, jak i nowego właściciela. Szanse na adopcję zweryfikuje schronisko, w którym przebywa zwierzę. 

Psadoptuj.pl jest elementem ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, na rzecz promowania odpowiedzialnej opieki nad psami i zachęcania do przemyślanej adopcji tych zwierząt ze schronisk. W ramach kampanii, 29 marca rusza m.in. telewizyjny cykl „Przygarnij mnie”, w którym przez 10 tygodni w niedzielne wieczory TVP2 prezentować będzie poruszające historie 7 psów zaadoptowanych na stałe ze schronisk przez Ambasadorów akcji. Głównym sponsorem programu jest marka Pedigree®.

„Zaangażowanie Pedigree® w kampanię jest naturalne. Jako największa marka karm dla psów w Polsce, jak i na świecie ma możliwość wpływania na ich życie bardziej niż jakakolwiek inna marka w naszym kraju. Wpływ ten realizowany jest poprzez tworzenie kompletnej i zbilansowanej karmy, aż po pomoc dla psów w potrzebie znajdujących się w schroniskach” – podkreśla Dariusz Chalecki, koordynator kampanii Pedigree, Mars Polska.

Jak działa Psadotpuj.pl?

Funkcjonalność platformy Psadoptuj.pl umożliwia potencjalnemu właścicielowi m.in. wyszukanie psa o określonych kryteriach, takich jak wiek, płeć, waga, temperament czy np. długość sierści. Po wybraniu czworonożnego przyjaciela, można skontaktować się bezpośrednio ze schroniskiem, które zadecyduje o dalszym procesie adopcji. Do wizerunku wybranego z platformy psa można dołączyć swoje zdjęcie i całość opublikować na swoich profilach w mediach społecznościowych. Platforma jest dostępna poprzez stronę www, a wkrótce również poprzez aplikację mobilną dedykowaną na systemy: iOS, Android oraz Windows Mobile. Za przygotowanie platformy Psadoptuj.pl oraz aplikację mobilną odpowiada agencja DDB&tribal, która jednocześnie jest właścicielem platformy.

Masz psa? Dowiedz się więcej.

Dodatkową funkcją platformy Psadoptuj.pl jest edukacja i zachęcanie do przyjmowania odpowiedzialnych postaw wobec zwierząt w procesie podejmowania decyzji o adopcji, jak i w codziennym życiu z pupilem. Dlatego na platformie Psadoptuj.pl sukcesywnie będą pojawiać się m.in. materiały wideo z poradami profesjonalistów z zakresu medycyny weterynaryjnej i żywienia oraz behawiorystyki psów.

Chcesz pomóc? Udostępnij zdjęcie zwierzaka znajomym!

Psadoptuj.pl to interaktywna forma wspierania adopcji, skierowana również do osób, które nie są bezpośrednio zainteresowane opieką nad nowym pupilem. Mogą one przyłączyć się do akcji poprzez promowanie wybranych psów w mediach społecznościach. Platforma Psadoptuj.pl umożliwia:

  • obserwowanie interesujących użytkownika psów, których profile będzie można przypisać do specjalnej listy „obserwowane”,
  • udostępnianie informacji o możliwościach adopcji wybranego czworonoga poprzez media społecznościowe,
  • zbieranie odznak dla najbardziej aktywnych użytkowników, np. za udostępniane ogłoszeń o adopcji w swoich kanałach mediów społecznościowych.

Adoptowałeś psa? Zgłoś się po wyprawkę!

Każdy, kto adoptuje psa, również niezależnie od Psadoptuj.pl, będzie mógł poprzez platformę otrzymać dla swojego pupila wyprawkę ufundowaną przez Pedigree®. Jest to element dopełniający całą ideę kampanii, dzięki któremu właściciel czworonożnego przyjaciela będzie mógł wejść w nowy rozdział swojego życia z pełną wiedzą na temat tego, jak odpowiedzialnie opiekować się swoim pupilem. 

informacje o firmie

 

 

Pedigree® i psy

Pedigree® karmi rocznie 75 milionów psów na całym świecie decyzją konsumentów, a dodatkowo od lat wspiera adopcje psów w ramach programu Pedigree® Adoption Drive w 28 krajach na całym świecie, m.in. USA, Brazylii, Kanadzie, Australii, a teraz w Polsce. To naturalny partner dla akcji ze względu na czołową pozycję w Polsce, zasięg i historię zaangażowania marki w pomoc psom, która poza adopcjami obejmuje regularne wspieranie zwierząt w schroniskach. Każdego roku w Polsce firma przekazuje do polskich schronisk ok. 200 ton karmy dla psów i kotów, m.in. dzięki zaangażowaniu konsumentów w program ”Kupując - pomagasz” organizowany z okazji Światowego Dnia Zwierząt.

Informacje o Mars, Incorporated

W 1911 roku Frank C. Mars stworzył pierwsze cukierki Mars w swojej kuchni w Tacoma w stanie Waszyngton, ustanawiając korzenie Mars jako firmy cukierniczej. W 1920 roku Forrest E. Mars, Sr. dołączył do biznesu swojego ojca i wspólnie wprowadzili pierwszy baton MILKY WAY® do sprzedaży. W 1932 roku Forrest, Sr. przeprowadził się do Wielkiej Brytanii marząc o zbudowaniu biznesu opartego na tworzeniu „wzajemnych korzyści dla wszystkich zainteresowanych stron” – ten cel do dzisiaj stanowi fundament działalności Mars, Incorporated. Firma Mars z siedzibą w McLean w stanie Virginia, generuje sprzedaż netto na poziomie przekraczającym 33 mld USD, składa się z sześciu segmentów biznesowych – Petcare, Chocolate, Wrigley, Food, Drinks, Symbioscience. Ponad 75 000 Współpracowników Marsa na całym świecie wciela w życie Pięć Zasad korporacji Mars, jakimi są Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność oraz Wolność, działając na rzecz jak najlepszych wyników biznesowych i jednocześnie wprowadzając zmiany z korzyścią dla ludzi, zwierząt i planety.

Do marek będących własnością firmy Mars należą m.in.: w segmencie Petcare – PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, BANFIELD® Pet Hospital, CESAR®, SHEBA®, DREAMIES® oraz NUTRO®; w segmencie Chocolate – M&M’S®, SNICKERS®, DOVE®, GALAXY®, MARS®, MILKY WAY® oraz TWIX®; w segmencie Wrigley – gumy do żucia DOUBLEMINT®, EXTRA®, ORBIT® oraz 5™, cukierki SKITTLES® i STARBURST® oraz miętusy ALTOIDS® i LIFESAVERS®; w segmencie Food – UNCLE BEN’S®, DOLMIO®; w segmencie Drinks – ALTERRA COFFEE ROASTERS™, THE BRIGHT TEA COMPANY™, KLIX® oraz FLAVIA®; w segmencie Symbioscience – COCOAVIA® oraz WISDOM PANEL®.

W celu uzyskania dodatkowych informacji, zapraszamy do odwiedzenia strony www.mars.com i mars.pl. Śledźcie nas na: facebook.com/mars, twitter.com/marsglobal, youtube.com/mars, linkedin.com/company/mars

informacje o firmie

 

 

Pedigree® i psy

Pedigree® karmi rocznie 75 milionów psów na całym świecie decyzją konsumentów, a dodatkowo od lat wspiera adopcje psów w ramach programu Pedigree® Adoption Drive w 28 krajach na całym świecie, m.in. USA, Brazylii, Kanadzie, Australii, a teraz w Polsce. To naturalny partner dla akcji ze względu na czołową pozycję w Polsce, zasięg i historię zaangażowania marki w pomoc psom, która poza adopcjami obejmuje regularne wspieranie zwierząt w schroniskach. Każdego roku w Polsce firma przekazuje do polskich schronisk ok. 200 ton karmy dla psów i kotów, m.in. dzięki zaangażowaniu konsumentów w program ”Kupując - pomagasz” organizowany z okazji Światowego Dnia Zwierząt.

Informacje o Mars, Incorporated

W 1911 roku Frank C. Mars stworzył pierwsze cukierki Mars w swojej kuchni w Tacoma w stanie Waszyngton, ustanawiając korzenie Mars jako firmy cukierniczej. W 1920 roku Forrest E. Mars, Sr. dołączył do biznesu swojego ojca i wspólnie wprowadzili pierwszy baton MILKY WAY® do sprzedaży. W 1932 roku Forrest, Sr. przeprowadził się do Wielkiej Brytanii marząc o zbudowaniu biznesu opartego na tworzeniu „wzajemnych korzyści dla wszystkich zainteresowanych stron” – ten cel do dzisiaj stanowi fundament działalności Mars, Incorporated. Firma Mars z siedzibą w McLean w stanie Virginia, generuje sprzedaż netto na poziomie przekraczającym 33 mld USD, składa się z sześciu segmentów biznesowych – Petcare, Chocolate, Wrigley, Food, Drinks, Symbioscience. Ponad 75 000 Współpracowników Marsa na całym świecie wciela w życie Pięć Zasad korporacji Mars, jakimi są Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność oraz Wolność, działając na rzecz jak najlepszych wyników biznesowych i jednocześnie wprowadzając zmiany z korzyścią dla ludzi, zwierząt i planety.

Do marek będących własnością firmy Mars należą m.in.: w segmencie Petcare – PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, BANFIELD® Pet Hospital, CESAR®, SHEBA®, DREAMIES® oraz NUTRO®; w segmencie Chocolate – M&M’S®, SNICKERS®, DOVE®, GALAXY®, MARS®, MILKY WAY® oraz TWIX®; w segmencie Wrigley – gumy do żucia DOUBLEMINT®, EXTRA®, ORBIT® oraz 5™, cukierki SKITTLES® i STARBURST® oraz miętusy ALTOIDS® i LIFESAVERS®; w segmencie Food – UNCLE BEN’S®, DOLMIO®; w segmencie Drinks – ALTERRA COFFEE ROASTERS™, THE BRIGHT TEA COMPANY™, KLIX® oraz FLAVIA®; w segmencie Symbioscience – COCOAVIA® oraz WISDOM PANEL®.

W celu uzyskania dodatkowych informacji, zapraszamy do odwiedzenia strony www.mars.com i mars.pl. Śledźcie nas na: facebook.com/mars, twitter.com/marsglobal, youtube.com/mars, linkedin.com/company/mars