internet media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Bankier.pl najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym w listopadzie

18.12.2014 | Bankier.pl

Bankier.pl po raz kolejny został uznany przez Instytut Monitorowania Mediów najbardziej opiniotwórczym portalem ekonomicznym. W listopadzie cytowano go aż 34 razy. Najczęściej cytowanym medium offline został Puls Biznesu.

IMM w swoim raporcie analizuje publikacje odwołujące się do artykułów, wypowiedzi, stwierdzeń, które pojawiły się na łamach, bądź antenie innego medium. Bankier.pl w październiku był najczęściej cytowanym portalem ekonomicznym. Powoływano się na niego aż 34 razy.

IMM11.jpg

Bankier.pl, tak jak w ubiegłym miesiącu, zakwalifikował się do zestawienia najbardziej opiniotwórczych portali internetowych i został sklasyfikowany na 5 miejscu, wyprzedzając takie portale jak wyborcza.pl, wpolityce.pl, money.pl, czy wirtualnemedia.pl.

 IMM11a.jpg

Badanie przeprowadzono na podstawie 4 585 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 30 listopada 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z innych mediów 4 656 razy (2946 razy w prasie, 1097 w telewizji i 613 w radiu).

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie