nowe produkty/usługi handel internet transport

Allegro i InPost ogłaszają strategiczną współpracę

Allegro i InPost zawarły porozumienie o strategicznej współpracy w ramach dostaw produktów zamawianych online. Teraz w opcjach przesyłki każdy e-sprzedawca może dodać nowe możliwości: Allegro Paczkomaty InPost i Allegro Polecony InPost. Będzie to najtańsza dostępna forma dostawy – zarówno w odniesieniu do listu poleconego (3,94 zł), jak i paczki (7,99 zł). W każdej z tych opcji klienci mają zagwarantowany darmowy zwrot kupionego towaru.

Paczki dostarczane będą do jednego z 1.100 Paczkomatów® InPost już następnego dnia po nadaniu, zaś listy polecone kurier będzie dostarczał do rąk własnych w ciągu 3 dni od nadania. Pracownicy InPost są od lat wyżej wynagradzani za dostarczenie listu bezpośrednio pod adres odbiorcy, mają też obowiązek dwukrotnego podjęcia takiej próby. W przypadku awizowania list będzie czekał w jednym z 8.300 punktów obsługi klienta w całej Polsce. Drogę paczki do Paczkomatów® InPost, jak również listu poleconego można śledzić na stronach inpost.pl oraz paczkomaty.pl. Wszystkie Paczkomaty® są wyposażone w czytniki kart płatniczych, co zapewnia możliwość odebrania przesyłki za pobraniem.

Każdy sprzedawca na Allegro może teraz w łatwy sposób, bez formalności ani żadnych opłat, dodać obie opcje dostawy produktów do swoich ofert. Wystarczy zalogować się do bezpłatnego Managera Paczek swoimi danymi z Allegro. Aplikacja pozwala także na łatwe wygenerowanie etykiet adresowych i sprawne zarządzanie wysyłkami.

Nadchodzący sezon świątecznych zakupów to zawsze duże wyzwanie dla e-sprzedawców w zakresie organizacji dostaw produktów. Allegro i InPost wychodzą naprzeciw oczekiwaniom zarówno e-detalistów, jak i e-konsumentów. Dzięki naszej strategicznej współpracy oferujemy absolutnie najtańsze formy dostawy – do Paczkomatu® InPost lub jako list polecony. Ze strony InPost gwarantujemy pełne bezpieczeństwo przesyłek, możliwość śledzenia ich drogi i szybką dostawę. Aż 98% przesyłek do Paczkomatów InPost trafia następnego dnia po nadaniu, zaś ponad 92% listów poleconych dostarczamy w terminie D+3. To wskaźniki znacznie wyższe niż u operatora wyznaczonego” – komentuje Rafał Brzoska, prezes InPost.

Naszym celem jest dostarczenie sprzedawcom najlepszych narzędzi do sprzedaży, a kupującym – tanich, wygodnych i sprawdzonych rozwiązań, dzięki którym zakupy na platformie Allegro staną się jeszcze lepsze. Usługi oferowane wspólnie przez Allegro i InPost to właśnie takie rozwiązanie - mówi Przemysław Budkowski, VP Marketplaces w Naspers. - Polski rynek e-commerce według różnych szacunków rośnie ok 14 – 15 proc. rocznie. Mógłby rosnąć szybciej, gdybyśmy znieśli bariery rozwoju. Firma badawcza Gemius podaje na przykład, że 83 proc. internautów w Polsce kupowałoby online więcej, gdyby istniała opcja darmowego zwrotu, a 24 proc. nie zwraca towarów, by nie płacić za wysyłkę. Według tego samego badania 45 proc. Polaków kupujących w Internecie otrzymało jeden lub dwa razy towar niezgodny z oczekiwaniami. Aż 38 proc. z tych respondentów nie zdecydowało się na skorzystanie z możliwości zwrotu produktu do e-sklepu. Dla prawie jednej czwartej z nich przeszkodą okazała się konieczność poniesienia kosztów wysyłki zwracanego towaru. Dzięki współpracy Allegro i InPostu te problemy mogą odejść do historii, bo kupujący otrzymają możliwość skorzystania z taniej dostawy i darmowego zwrotu w największej polskiej platformie zakupowej. Będzie to miało szczególnie duże znaczenie po zmianie przepisów dotyczących zwrotów towarów kupionych na odległość po 25 grudnia 2014.”

Jak wskazują analizy, e-sprzedawcy, którzy nie zaoferują opcji „kliknij i odbierz”, której najdoskonalszą wersję stanowią właśnie Paczkomaty® InPost, poniosą istotne ryzyko braku wzrostu sprzedaży online[1]. Ograniczone opcje dostawy są powodem rezygnacji z zakupów dla blisko ¾ kupujących (73%).

 

informacje o firmie

Paczkomaty® InPost są doceniane zarówno przez detalistów, jak i konsumentów na całym świecie. Wyróżnia je innowacyjność i wykorzystanie najnowocześniejszych rozwiązań technicznych. Dzięki rewolucyjnemu serwisowi SzybkieZwroty.pl osoby dokonujące zakupów online mogą dokonać bezpłatnej wymiany lub zwrotu towaru do e-sklepu w jednym miejscu.

Dostawę za pomocą Paczkomatów® InPost umożliwia obecnie blisko 5.000 e-sklepów funkcjonujących pod własną domeną oraz 30.000 sprzedawców oferujących swoje produkty na Allegro. Według badań Grupy Integer.pl, w sumie z Paczkomatów® InPost korzysta już 12 mln użytkowników, a 98% paczek jest gotowych do odbioru w ciągu 24 godzin od nadania. Aż 98% użytkowników deklaruje chęć ponownego skorzystania z usługi, a 97% z nich poleca je znajomym. Jak pokazują statystyki, blisko 60% produktów jest odbieranych z innowacyjnych terminali poza standardowymi godzinami otwarcia punktów usługowych.

W 2013 roku liczba przesyłek obsłużonych przez InPost wyniosła około 240 mln sztuk, zaś w 2014 roku poziom ten wzrósł do średnio 25 mln sztuk miesięcznie. Listy i paczki dostarczane przez InPost są sekwencjonowane w nowoczesnej sortowni o powierzchni 10 tysięcy m2, która obsługuje nawet 1,2 mln przesyłek dziennie dzięki ultranowoczesnym sorterom.

Więcej informacji można uzyskać na stronie: http://paczkomaty.pl/AllegroInPost

 

[1] http://internetretailing.net/2013/11/uk-shoppers-set-to-spend-5bn-online-this-christmas/?utm_source=Adestra&utm_medium=email&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=Auto%252

informacje o firmie

Paczkomaty® InPost są doceniane zarówno przez detalistów, jak i konsumentów na całym świecie. Wyróżnia je innowacyjność i wykorzystanie najnowocześniejszych rozwiązań technicznych. Dzięki rewolucyjnemu serwisowi SzybkieZwroty.pl osoby dokonujące zakupów online mogą dokonać bezpłatnej wymiany lub zwrotu towaru do e-sklepu w jednym miejscu.

Dostawę za pomocą Paczkomatów® InPost umożliwia obecnie blisko 5.000 e-sklepów funkcjonujących pod własną domeną oraz 30.000 sprzedawców oferujących swoje produkty na Allegro. Według badań Grupy Integer.pl, w sumie z Paczkomatów® InPost korzysta już 12 mln użytkowników, a 98% paczek jest gotowych do odbioru w ciągu 24 godzin od nadania. Aż 98% użytkowników deklaruje chęć ponownego skorzystania z usługi, a 97% z nich poleca je znajomym. Jak pokazują statystyki, blisko 60% produktów jest odbieranych z innowacyjnych terminali poza standardowymi godzinami otwarcia punktów usługowych.

W 2013 roku liczba przesyłek obsłużonych przez InPost wyniosła około 240 mln sztuk, zaś w 2014 roku poziom ten wzrósł do średnio 25 mln sztuk miesięcznie. Listy i paczki dostarczane przez InPost są sekwencjonowane w nowoczesnej sortowni o powierzchni 10 tysięcy m2, która obsługuje nawet 1,2 mln przesyłek dziennie dzięki ultranowoczesnym sorterom.

Więcej informacji można uzyskać na stronie: http://paczkomaty.pl/AllegroInPost

 

[1] http://internetretailing.net/2013/11/uk-shoppers-set-to-spend-5bn-online-this-christmas/?utm_source=Adestra&utm_medium=email&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=Auto%252