handel styl życia

Blogerzy modnie patrzą na Śląsk

Personal branding, czyli wizerunek osobisty i jego kreowanie to tak naprawdę jeden z istotnych trendów zakupów, jaki dostrzegamy wśród naszych klientów – mówi Monika Magner, dyrektor Europy Centralnej. – Dzisiaj nie chodzi już o to, żeby się ubrać, ale swoim stylem, makijażem, ubraniami i dodatkami przekazywać nasze wartości, czy światopogląd, a przy tym wszystkim czuć się komfortowo. Zależy nam na tym, aby każdy odwiedzający nas mógł odnaleźć swój styl i czerpał z pasji mieszkańców Śląska, dlatego od sierpnia organizujemy cykl „EC Blog-Spot”. To okazja do przyjrzenia się różnorodnym stylizacjom na każdą kieszeń, a także do spotkań z blogerami utożsamianymi z naszym regionem. Co istotne, nie tylko związanymi z modą.

Kolejne spotkanie odbędzie się już w czwartek 6 listopada, o godz. 18:00. Gościem specjalnym będzie Inez Oszek, prowadząca bloga GreenFia (http://greenfia.blogspot.com/). Blogerka na stałe pojawia się m.in. na antenie TVS, gdzie dzieli się z widzami informacjami o trendach i nowościach w aktualnych kolekcjach modowych. Zajmuje się także projektowaniem ubrań. O tajnikach budowania własnego stylu i najnowszych trendach będzie można dowiedzieć się w pierwszy czwartek miesiąca podczas spotkania prowadzonego przez stylistkę Milenę Bekalarską, znaną społeczności modowej jako Majlena Fashion.

 - Spotkania w Europie Centralnej to dobra okazja do tego, żeby wspólnie z miłośnikami mody i szeroko definiowanego stylu porozmawiać o aktualnych trendach i inspiracjach - mówi  Milena Bekalarska, stylistka i blogerka. - To także  możliwość dla samych blogerów do kontaktu z najnowszymi kolekcjami i produktami różnych marek, czy spotkania się w gronie pasjonatów najnowszych trendów i wzajemnego doskonalenia swojej wiedzy i umiejętności. Comiesięczne spotkania w EC Blog-Spot to dobre miejsce do tego, aby pokazać, że Śląsk to region, który stawia na styl. W ramach akcji śląscy blogerzy oprócz spotkań w specjalnym lokalu przygotowują zmieniane co tydzień stylizacje. Do tej pory w projekcie gliwickiego Centrum wzięli udział: Adrian Kamiński, Kaja Rogacz, Maja Maciejko, Kamil Liszotee, Sonia Dziech, Malina Łęska, Izabela Iwańska, Adriana Kuś, Anna Bulwicka i Iwona Tederska. Więcej szczegółów na stronie www.europacentralna.eu

informacje o firmie

Centrum Handlowe Europa Centralna o powierzchni 67 tys. metrów kwadratowych jest jednym z największych tego typu obiektów komercyjnych w Polsce. Unikalny koncept galerii, oferuje klientom możliwość zrobienia wszystkich niezbędnych zakupów od artykułów spożywczych, przez materiały do budowy domu, po ubrania z najnowszych kolekcji. Położenie obiektu, przy jednym z największych węzłów autostradowych w Polsce (Gliwice-Sośnica), gdzie łączą się autostrady A1 i A4 i droga krajowa nr 44 oraz na obszarze gęsto zaludnionego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, sprawia, że niemal 5 mln osób może w ciągu godziny dojechać tu na zakupy.

Na miejscu skorzystać można z wypożyczalni parasoli, pomieszczeń dla rodziców z dziećmi, 600 miejsc siedzących dla klientów piętra restauracyjnego, paczkomatu, bezpłatnego wi-fi dostępnego na terenie całego Centrum oraz wielu bankomatów i punktów usługowych. Klienci mogą zostawić swój samochód na dużym, liczącym 2,3 tys. miejsc parkingu, a niezmotoryzowani dojadą na zakupy bezpłatnymi liniami autobusowymi.

Wśród najemców są takie firmy jak: Saturn, Castorama, Tesco Extra, Jula, Ski Team, Sports Direct, Jysk, SMYK Megastore, RTV Euro AGD, New Yorker, Reserved, H&M, Cubus, Lindex, CCC, Bershka, Solar, Monnari, Clooud, Apart, TUI, Home and You, Super Pharm, Neckermann, Deichmann, City Sport, Mohito, Promod, Cortland Apple Premium Reseller, Stradivarius, Rossmann, TAKKO Fashion, Douglas, Alpenpark, ING Bank Śląski, Lilo, Henry Moore, Motherline, Bialcon, Dobrodzień i Kalwaria, AMT Studio, New York Hot Dogs, Esotiq, Nuna Lie, Restauracja Chińska, a dla najmłodszych - Kinderplaneta.

informacje o firmie

Centrum Handlowe Europa Centralna o powierzchni 67 tys. metrów kwadratowych jest jednym z największych tego typu obiektów komercyjnych w Polsce. Unikalny koncept galerii, oferuje klientom możliwość zrobienia wszystkich niezbędnych zakupów od artykułów spożywczych, przez materiały do budowy domu, po ubrania z najnowszych kolekcji. Położenie obiektu, przy jednym z największych węzłów autostradowych w Polsce (Gliwice-Sośnica), gdzie łączą się autostrady A1 i A4 i droga krajowa nr 44 oraz na obszarze gęsto zaludnionego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, sprawia, że niemal 5 mln osób może w ciągu godziny dojechać tu na zakupy.

Na miejscu skorzystać można z wypożyczalni parasoli, pomieszczeń dla rodziców z dziećmi, 600 miejsc siedzących dla klientów piętra restauracyjnego, paczkomatu, bezpłatnego wi-fi dostępnego na terenie całego Centrum oraz wielu bankomatów i punktów usługowych. Klienci mogą zostawić swój samochód na dużym, liczącym 2,3 tys. miejsc parkingu, a niezmotoryzowani dojadą na zakupy bezpłatnymi liniami autobusowymi.

Wśród najemców są takie firmy jak: Saturn, Castorama, Tesco Extra, Jula, Ski Team, Sports Direct, Jysk, SMYK Megastore, RTV Euro AGD, New Yorker, Reserved, H&M, Cubus, Lindex, CCC, Bershka, Solar, Monnari, Clooud, Apart, TUI, Home and You, Super Pharm, Neckermann, Deichmann, City Sport, Mohito, Promod, Cortland Apple Premium Reseller, Stradivarius, Rossmann, TAKKO Fashion, Douglas, Alpenpark, ING Bank Śląski, Lilo, Henry Moore, Motherline, Bialcon, Dobrodzień i Kalwaria, AMT Studio, New York Hot Dogs, Esotiq, Nuna Lie, Restauracja Chińska, a dla najmłodszych - Kinderplaneta.