internet technologie towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Nestlé na drugim miejscu w rankingu najlepszych korporacyjnych stron internetowych przygotowanym przez Financial Times

21.10.2014 | Nestlé Polska S.A.

Witryna Nestle.com zajęła drugie, zaszczytne miejsce w dorocznym rankingu Financial Times-Bowen Craggs dla najefektywniejszych korporacyjnych stron internetowych na świecie. W ubiegłorocznym zestawieniu Nestlé znalazło się na siódmej pozycji.

Ranking ukazuje, jak największe międzynarodowe firmy wykorzystują swoje witryny internetowe do komunikacji z odwiedzającymi, a także inne narzędzia internetowe, takie jak kanały w mediach społecznościowych czy aplikacje internetowe. Nestlé zostało wyróżnione za stworzenie strony przyjaznej urządzeniom mobilnym, jak również za jej przejrzystość.

Jak pisze Financial Times, „firma Nestlé na każdym kroku daje do zrozumienia, że chce, aby jej strona była łatwo dostępna dla użytkowników”. Nestlé od dawna podkreśla, że pragnie wykorzystywać technologie cyfrowe oraz treści internetowe, by być bliżej swoich klientów, lepiej rozumieć i zaspokajać ich potrzeby.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę, facebooka i do korzystania z naszych aplikacji!

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 9 lokalizacjach. W 2013 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła 3,4 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 9 lokalizacjach. W 2013 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła 3,4 mld zł.