media/marketing/reklama

Magiczny długi weekend z Emirates

21.08.2014 | Emirates

Warszawa, 22 sierpnia 2014 r. - Jedną z atrakcji, która czekała na spędzające długi sierpniowy weekend w mieście rodziny, był pokaz filmu „Dzwoneczek i tajemnica piratów”. Najmłodsi widzowie, którzy odwiedzili w tym czasie warszawskie kina sieci Cinema City, mogli poczuć trochę bajkowej magii jeszcze przed seansem, zamieniając się na chwilę w pilota lub stewardessę linii lotniczych Emirates.

O tym, że długi weekend spędzony w mieście może być magiczny i niezapomniany, mogli przekonać się rodzice z dziećmi odwiedzający 16 lub 17 sierpnia kina Cinema City Arkadia lub Mokotów. Z okazji premiery Disneyowskiego filmu „Dzwoneczek i tajemnica piratów”, a także powiązanego z nim spotu promującego prorodzinne usługi linii lotniczych Emirates, przewoźnik przygotował specjalne atrakcje dla najmłodszych widzów.

Dobre wróżki rozdawały potwory-przytulanki, które na co dzień umilają podróż najmłodszym pasażerom. Jak za pociągnięciem magicznej różdżki dzieci zmieniały się w uśmiechniętą załogę pokładową, co zostało uwiecznione na pamiątkowych zdjęciach. Rodzice mogli natomiast podziwiać swoje pociechy i poznać dedykowane najmłodszym usługi Emirates, jak np. specjalne potrawy czy programy w ramach systemu rozrywki ice.

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

informacje o firmie