styl życia internet technologie towary konsumpcyjne transport media/marketing/reklama

Mio partnerem wyścigów Battle Royale

23.07.2014 | MiTAC Europe

Pierwszy w Polsce Festiwal Prędkości Battle Royale, wyścigi drag racing na odcinku 1 mili zyskały nowego partnera. Została nim marka Mio, która dostarczy uczestnikom wyścigu wideorejestratory samochodowe Mio MiVue. Dzięki materiałom nagranym wewnątrz samochodów także widzowie będą mieli szansę zobaczyć, jak wygląda wyścig „od kuchni”. Impreza odbędzie się 23 i 24 sierpnia w Białej Podlaskiej.

Battle Royale to Festiwal Prędkości, podczas którego odbędą się wyścigi drag racing na odcinku 1 mili, czyli 1609 metrów. Dystans dłuższy niż popularne 3/4 mili uznaje się za bardziej wymagający, zarówno dla kierowców, jak i maszyn. Na dłuższym odcinku toru oprócz dobrego startu wymaga się od uczestników także umiejętności utrzymania prowadzenia. W przypadku krótszych odcinków najczęściej nie  wystarcza na to czasu.  Kierowcy zostaną podzieleni na dziewięć klas, a ścigać będą się naraz dwie osoby na równoległych torach. Odnotowany czas zawodnika zostanie przypisany do klasy, w której startuje. Zwycięży kierowca z najlepszym czasem w swojej kategorii.

Mio dostarczy wideorejestratory Mio MiVue z serii 500 do montażu na pokładzie ścigających się aut. Dzięki nim każdy będzie mógł zobaczyć, jak wygląda tor i sam wyścig z perspektywy kierowcy. Dzięki czujnikowi wstrząsów w kamerach MiVue uczestnicy i widzowie zobaczą również jakie przeciążenia oddziałują na samochody biorące udział w Battle Royale.  Moduł GPS wbudowany w urządzenia zapewni kibicom możliwość obserwowania, z jak dużą prędkością poruszają się samochody na torze.

Tegoroczna impreza to pierwsza edycja Battle Royale w Polsce. Wezmą w niej udział  najlepsi kierowcy Europy i najszybsze samochody z całego świata. Oprócz emocji związanych z wyścigami na kibiców czekają także pokazy Extreme sports, moto show, pokazy cheerleaderek, a także scena muzyczna i koncert na żywo. Impreza odbędzie się w dniach 23-24 sierpnia  na terenie lotniska w Białej Podlaskiej.

Konkurs

Marka Mio zaprasza wszystkich, którzy chcą zobaczyć wydarzenie na żywo do konkursu na swoim profilu na Facebooku, pod adresem www.facebook.com/MioPolska. Do wygrania jest pięć biletów na Battle Royale. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy dokończyć zdanie „Najfajniejsze miejsce poza samochodem, gdzie można zainstalować i korzystać z wideorejestratorów Mio MiVue to...” i zarejestrować swoją odpowiedź w aplikacji konkursowej.

Więcej informacji o imprezie można znaleźć na www.battleroyale.pl. O kamerach Mio można przeczytać na stronach www.kamerymio.pl, a także na oficjalnej stronie marki, www.mio.com/pl.

 

 

informacje o firmie

MiTAC International Corporation — informacje

MiTAC International Corp. zostało założone w 1982 roku i rozpoczęło swoją działalność w Hsinchu Science Park (HCSP), na Tajwanie. Od tej pory MiTAC rozwinęło się w międzynarodową organizację, która oferuje usługi z następujących dziedzin: produkcjia systemów elektronicznych (ESM), zintegrowane zarządzanie rozwojem i produkcją (JDM), produkcja sprzętu dla firm zewnętrznych (ODM) oraz produkcja urządzeń dla marek własnych (OEM i OPM). MiTAC posiada także takie globalne marki jak Mio, Magellan, Navman oraz TYAN, zajmuje się również dystrybucją urządzeń GPS oraz serwerów, na całym świecie. Firma tworzy też rozwiązania i produkty dla technologii „chmury”. Przedstawicielstwa MiTAC znajdują się na całym świecie, a firma zatrudnia obecnie 9 000 pracowników w skali globalnej. Bogate doświadczenie MiTAC umożliwia dostarczanie produktów i usług dopasowanych dokładnie do potrzeb jej klientów.

Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl

informacje o firmie

MiTAC International Corporation — informacje

MiTAC International Corp. zostało założone w 1982 roku i rozpoczęło swoją działalność w Hsinchu Science Park (HCSP), na Tajwanie. Od tej pory MiTAC rozwinęło się w międzynarodową organizację, która oferuje usługi z następujących dziedzin: produkcjia systemów elektronicznych (ESM), zintegrowane zarządzanie rozwojem i produkcją (JDM), produkcja sprzętu dla firm zewnętrznych (ODM) oraz produkcja urządzeń dla marek własnych (OEM i OPM). MiTAC posiada także takie globalne marki jak Mio, Magellan, Navman oraz TYAN, zajmuje się również dystrybucją urządzeń GPS oraz serwerów, na całym świecie. Firma tworzy też rozwiązania i produkty dla technologii „chmury”. Przedstawicielstwa MiTAC znajdują się na całym świecie, a firma zatrudnia obecnie 9 000 pracowników w skali globalnej. Bogate doświadczenie MiTAC umożliwia dostarczanie produktów i usług dopasowanych dokładnie do potrzeb jej klientów.

Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl