Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

Powrót do informacji
data: Fri Feb 17 06:00:00 CET 2017
rozmiar: 118.37402820587158 MB
czas trwania: 01:18
jakość materiału: HD
Wstaw film:

Filip Nocny – dyrektor kreatywny agencji Nocny Copywriter i współwłaściciel firmy coachingowej Arena Szkoleń

Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

17.02.2017 06:00 Informacja redakcyjna

„Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing treści.

Bezpłatne materiały

Jeśli jesteś wydawcą, dziennikarzem lub blogerem, uzyskaj akredytację i korzystaj z nieodpłatnej licencji umożliwiającej wykorzystanie treści.

Thu Mar 30 06:00:00 CEST 2017 Thu Mar 30 06:00:00 CEST 2017
Kompetentny pracownik infolinii to wizytówka firmy. Zobacz, jakich błędów powinien unikać
Wed Mar 29 06:00:00 CEST 2017 Wed Mar 29 06:00:00 CEST 2017
Czy aby dostać dobrą pracę, naprawdę potrzebujesz tytułu magistra?
Tue Mar 28 06:00:00 CEST 2017 Tue Mar 28 06:00:00 CEST 2017
Polskie mikrofirmy i małe firmy mają się dobrze, ale w przyszłość patrzą z niepokojem
Mon Mar 27 06:00:00 CEST 2017 Mon Mar 27 06:00:00 CEST 2017
Ponad 60% stażystów znajduje zatrudnienie w firmie, w której odbywało staż
Fri Mar 24 06:00:00 CET 2017 Fri Mar 24 06:00:00 CET 2017
Pszenica na wagę złota? W co warto inwestować w 2017 r.