Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

Powrót do informacji
data: Fri Feb 17 06:00:00 CET 2017
rozmiar: 118.37402820587158 MB
czas trwania: 01:18
jakość materiału: HD
Wstaw film:

Filip Nocny – dyrektor kreatywny agencji Nocny Copywriter i współwłaściciel firmy coachingowej Arena Szkoleń

Pozostałe załączniki
Informacja dotycząca tego załącznika

Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

17.02.2017 06:00 Informacja redakcyjna

„Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing treści.

Bezpłatne materiały

Jeśli jesteś wydawcą, dziennikarzem lub blogerem, uzyskaj akredytację i korzystaj z nieodpłatnej licencji umożliwiającej wykorzystanie treści.

Tue Feb 21 06:00:00 CET 2017 Tue Feb 21 06:00:00 CET 2017
Polskie produkty doceniane za granicą. Wartość eksportu wzrosła o 2,3%
Mon Feb 20 06:00:00 CET 2017 Mon Feb 20 06:00:00 CET 2017
Polski rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych największy w regionie
Fri Feb 17 06:00:00 CET 2017 Fri Feb 17 06:00:00 CET 2017
Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama
Thu Feb 16 10:00:00 CET 2017 Thu Feb 16 10:00:00 CET 2017
Czy nowoczesne obiekty miejskie powinny łączyć funkcje biznesowe ze społecznymi?
Wed Feb 15 06:00:00 CET 2017 Wed Feb 15 06:00:00 CET 2017
66% Polek chce pracować za granicą