handel budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Best Western Premier Hotel City Center już dostępny w systemach rezerwacyjnych Best Western

Warszawa, 23 października 2018 r. – Kilka dni temu rozpoczęła się przedsprzedaż oferty Best Western Premier Hotel City Center - nowego czterogwiazdkowego obiektu na mapie Wrocławia. Hotel przyjmie pierwszych gości wraz z początkiem marca 2019 r. Już teraz możliwe jest dokonywanie rezerwacji pokoi za pośrednictwem kanałów Best Western.

Best Western Premier Hotel City Center to kameralny, ośmiokondygnacyjny  hotel, który z racji na swoją lokalizację w centrum miasta (u zbiegu ul. Piłsudskiego i ul. Gwarnej), będzie dogodną bazą wypadową zarówno dla osób podróżujących w celach turystycznych, jak i służbowych. Dzięki bezpośredniemu sąsiedztwu dworca kolejowego PKP, postoju taksówek oraz przystanków komunikacji miejskiej, jego goście łatwo dotrą do wszystkich atrakcji dostępnych w okolicy, takich jak kluby, centra handlowe, kina, teatry, galerie czy muzea. Na jednej ze ścian obiektu powstał też mural, zaprojektowany przez studentkę Akademii Sztuk Pięknych, Katarzynę Radek.

Obok ewidentnych benefitów wynikających z lokalizacji obiektu, istotnym wyróżnikiem będzie również jego funkcjonalność. Komfort i profesjonalną obsługę spotkań biznesowych zapewni zaplecze konferencyjne. Mamy również nadzieję, że inauguracja działalności hotelu przyczyni się do ożywienia tego fragmentu miasta, oddając do dyspozycji mieszkańców możliwość skorzystania z miejsca spotkań w hotelowej restauracji – wyjaśnia Jakub Nieckarz, prezes firmy deweloperskiej PVI.

Goście hotelu przy ul. Gwarnej 12 będą mieli do dyspozycji 64 pokoje, restaurację oraz zaplecze konferencyjne. Projekt obiektu został przygotowany przez krakowską pracownię architektoniczną SSC Architekci sp. z o.o., z kolei za wystrój wnętrz odpowiada biuro projektowe LOFT z Gdyni. Obecnie trwają prace wykończeniowe, a hotel będzie gotowy na przyjęcie pierwszych gości wraz z początkiem marca 2019 roku.

Hotel działać będzie pod marką Best Western Premier, a jego operatorem będzie grupa Dobry Hotel, która zarządza 10 obiektami w Polsce. Best Western Premier Hotel City Center we Wrocławiu jest dla nas bardzo ważnym projektem. Mamy świadomość, że rynek hotelowy w mieście jest już niezwykle bogaty i różnorodny, dlatego zadbamy, aby nasza oferta wyróżniała się na tle konkurencji - powiedział Leszek Mięczkowski, prezes spółki Dobry Hotel, firmy zarządzającej obiektem.

Stolica Dolnego Śląska to bardzo ważne miejsce z biznesowego punktu widzenia. Nowy ekskluzywny hotel BW Premier we Wrocławiu wzmocni naszą obecność w Polsce. Niedawno Sieć Best Western Hotels & Resorts, jako pierwsza w branży, wprowadziła dwie butikowe marki jednocześnie – Sadie Hotel℠ i Aiden Hotel℠, powiększając tym samym portfolio marek do 13 – powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca Best Western Hotels & Resorts na  Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.