wydarzenia handel kultura/sztuka/rozrywka ekonomia/biznes/finanse

Masza i niedźwiedź przyjadą do Galerii Słowiańskiej

19.10.2018 | Carrefour Polska

Już w najbliższą sobotę, 20 października, odbędzie się pierwsze w Zgorzelcu spotkanie z bohaterami popularnej bajki Masza i Niedźwiedź. Mieszkańcy miasta, którzy wybiorą się tego dnia z dziećmi do Galerii Słowiańskiej, będą mogli spotkać się na żywo z sympatycznymi postaciami z bajki, a także wziąć udział w licznych zabawach i konkursach z nagrodami.

Wszystkie dzieci, które 20 października po godzinie 12:00 odwiedzą Galerię Słowiańską będą mogły wziąć udział we wspólnej zabawie z pełną energii Maszą i sympatycznym cyrkowym misiem. Na najmłodszych gości czekać będą w tym dniu liczne atrakcje.

W trakcie spotkania, dzieci będą mogły spróbować swoich sił w rowerowym wyścigu, stworzyć własny mini-ogród, który następnie zabiorą na pamiątkę do domu czy zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z bohaterami bajki. Natomiast w domku Niedźwiedzia na najmłodszych będą czekać animatorzy, którzy poprowadzą ciekawe zabawy i konkursy z nagrodami. A po intensywnej zabawie Masza i Niedźwiedź zaproszą uczestników spotkania na smaczną herbatką w „niedźwiedzim stylu”.

Spotkanie w Galerii Słowiańskiej zostało zaplanowane w godzinach 12.00-18.00. Wstęp dla wszystkich uczestników zabawy jest bezpłatny.

Galeria Słowiańska to największa galeria handlowa Carrefour w Zgorzelcu. Oferuje ona mix ponad 40 rozpoznawalnych marek sieciowych oraz lokalnych najemców, w tym duży hipermarket sieci Carrefour, salony Neonet, CCC i Deichmann, a także bogatą ofertę modową z takimi sklepami jak, m.in. Reserved, Orsay, House, czy Cropp Town. W Galerii Słowiańskiej mieszkańcy miasta znajdą również m.in. biżuterię marki Apart, bieliznę Esotiq, czy szeroki wybór kosmetyków w drogerii Hebe. Właścicielem i zarządcą Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu jest Carrefour Polska.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.