wydarzenia handel zdrowie sprawy społeczne

Bezpłatne badania w ramach akcji „Teraz serce” w Galerii AKS w Chorzowie

19.10.2018 | Carrefour Polska

Carrefour oraz Telemedycyna Polska S.A. zaprasza do udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych, które odbędą się w najbliższą sobotę 20 października w Galerii AKS w Chorzowie.

Carrefour Polska – właściciel i zarządca Galerii AKS przy ulicy Parkowej 20 zaprasza mieszkańców Chorzowa i okolic na bezpłatne badania profilaktyczne w ramach ogólnopolskiej kampanii „Teraz serce”, której głównym celem jest ułatwienie dostępu do lekarzy specjalistów oraz profilaktyka kardiologiczna.

W trakcie akcji medycznej, każdy zainteresowany będzie mógł wykonać badanie EKG wraz z opisem oraz interpretacją lekarza, sprawdzić poziom cholesterolu i glukozy, wykonać pomiar ciśnienia czy określić czynniki ryzyka zawału mięśnia sercowego. W trakcie spotkania będzie też okazja do skorzystania z porad dietetyka.

Bezpłatne badania profilaktyczne w ramach akcji „Teraz serce” będą prowadzone od godziny 10:00 do godziny 18:00.

W ramach prowadzonej strategii odpowiedzialnego biznesu, Carrefour Polska aktywnie wspiera wartościowe projekty i inicjatywy na rzecz promocji zdrowego stylu życia. W tym zakresie poszerza asortyment o produkty związane ze zdrowym odżywianiem czy prowadzi spotkania edukacyjne i prozdrowotne w centrach handlowych.

Akcja „Teraz serce” w Galerii AKS Chorzów będzie kolejnym spotkaniem, jakie odbyło się na terenie galerii handlowej sieci. Bezpłatne badania profilaktyczne zostały przeprowadzone także w Centrum Handlowym Carrefour Olsztyn oraz Galerii Grudziądzkiej. W ostatniej akcji w Centrum Handlowym w Grudziądzu wzięło udział ponad 100 osób. 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                       

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                       

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.