nowe produkty/usługi handel kultura/sztuka/rozrywka ekonomia/biznes/finanse

Pokoje pełne zagadek w Galerii Morena

19.06.2018 | Carrefour Polska

Popularne escape roomy zawitały do Galerii Morena. Na klientów gdańskiego obiektu czekają dwa pełne zagadek pomieszczenia. Czy uczestnikom zabawy uda się z nich wydostać w określonym czasie?

Od 16 do 30 czerwca klienci Galerii Morena mogą skorzystać z wyjątkowej atrakcji. Na tarasie zewnętrznym obiektu powstały bowiem dwa escape roomy, czyli specjalne pomieszczenia, z których gracze muszą się wydostać w określonym czasie rozwiązując szereg zagadek.

W pierwszym z nich – przeznaczonym dla rodziców z dziećmi - uczestnicy zabawy wcielą się w rolę piratów, których zadaniem jest kradzież skarbu z ładowni statku. Nieco starsi gracze będą mogli spróbować swoich sił w drugim pokoju, gdzie jako komandosi będą mieli za zadanie rozbroić tykającą bombę. Na rozwiązanie zagadek gracze mają tylko 20 minut!

Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy dokonać zakupów za min. 70 zł w butikach galerii lub za min. 140 zł w hipermarkecie Carrefour. Następnie należy zgłosić się z paragonem do specjalnego punku na tarasie zewnętrznym obiektu i odebrać bezpłatną wejściówkę do wybranego escape roomu. Szczegóły zabawy znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie www.galeriamorena.pl.

Pokoje zagadek są dostępne na tarasie Galerii Morena przy ul. Schuberta 102A w Gdańsku do 30 czerwca w godzinach 12.00 – 20.00.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.