nowe produkty/usługi handel media/marketing/reklama

Nowe produkty „Jakość z Natury Carrefour”

19.06.2018 | Carrefour Polska

Carrefour realizując strategię transformacji żywieniowej wzbogaca linię „Jakość z Natury Carrefour” o cztery nowe produkty: pomidory, ogórki, buraki i ser pleśniowy. Produkty tej gamy charakteryzują się wysoką, sprawdzoną jakością, a także wyjątkową świeżością, smakiem i autentycznością. Pochodzą one z czystych ekologicznie terenów i charakteryzują się pełną identyfikowalnością „od pola do talerza”. Rozszerzenie dostępnego asortymentu jest efektem wzmocnienia współpracy z dotychczasowymi dostawcami oraz nawiązania nowych relacji.

Jednym ze strategicznych celów Carrefour Polska jest upowszechnienie produktów wysokiej jakości i zwiększenie asortymentu dostępnego w sklepach sieci. Polscy klienci coraz częściej poszukują produktów, do których mają zaufanie: w pełni identyfikowalnych i powstających z poszanowaniem środowiska naturalnego. Dlatego Carrefour podejmuje kolejne działania w zakresie promocji naturalnych produktów o najwyższych walorach smaku i bezpieczeństwa.

Każdy z produktów, przed oznaczeniem marką „Jakość z Natury Carrefour”, przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli przeprowadzanych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości. Produkty z tej gamy powstają bez sztucznych konserwantów i z pełnym poszanowaniem otaczającej przyrody, są również wolne od surowców modyfikowanych genetycznie (GMO). Ponadto dostawcy współpracujący z Carrefour przy produkcji „Jakość z Natury Carrefour” troszczą się o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt.

Wśród czterech nowości dostępnych w sklepach Carrefour Polska znalazły się: buraki, ogórki gruntowe, pomidory cherry oraz ser pleśniowy niebieski. Nowe produkty będą dostępne na przełomie czerwca i lipca br. w większości hipermarketów Carrefour oraz w wybranych supermarketach. Ich producentami są zarówno dotychczasowi partnerzy, którzy rozbudowali swoją ofertę, jak i nowi dostawcy, wyselekcjonowani przez Carrefour w ramach strategii poszukiwania i wspierania polskich rolników.

- Gama „Jakość z Natury” to ważny element promocji zdrowych i świeżych produktów o najwyższej jakości w Carrefour. Dzięki współpracy z polskimi i starannie wybranymi dostawcami możemy zapewnić klientowi produkt najwyższej jakości, a także wspólnie zadbać o środowisko naturalne mówi Anna Kurnatowska, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych w Carrefour Polska. – Starannie budujemy relacje z rolnikami, a dzięki stałej współpracy z nami kolejni dostawcy mieli możliwość rozwoju swojego przedsiębiorstwa poprzez produkcję nowych gam dostarczanych do Carrefour. Obecnie posiadamy już 23 produkty, pochodzące od ponad 50 producentów.

Firma ściśle współpracuje z wybranymi rolnikami, aby zagwrantować najwyższą jakość procesu produkcji. Carrefour zapewnia wsparcie merytoryczne i dzieli się z partnerami wiedzą oraz dobrymi praktykami również z zagranicznych rynków, na których rozwijana jest gama „Jakość z Natury”. Jednocześnie firma stale poszukuje potencjalnych partnerów, gotowych do podjęcia współpracy. 

Nowe produkty „Jakość z Natury Carrefour”

Dostawcą buraków jest dotychczasowy partner Carrefour Polska – firma Polfarm z Chwaszczyna. Buraki powstają w gospodarstwie zlokalizowanym w otulinie Nadmorskiego Parku Krajobrazowego, co gwarantuje czyste pochodzenie warzyw. Buraki myte są w ozonowanej wodzie bez substancji chemicznych, dzięki czemu zachowują naturalny smak i aromat.

Ogórki gruntowe również pochodzą od stałego dostawcy produktów „Jakość z Natury Carrefour” – Ireneusza Klocha z miejscowości Całowanie, który w 2016 roku rozpoczął dostawy pomidorów malinowych. Uprawa prowadzona jest w gruncie pod osłonami, żeby ograniczyć do minimum potrzebę stosowania środków ochrony roślin. Doskonały aromat i smak ogórków jest zapewniony dzięki starannie wyselekcjonowanej odmianie.

Nowy partner Carrefour, Michał Milczarski z Kostrzyna, dostarcza pomidory malinowe odmiany Bawole Serce i Monterosa oraz pomidory cherry „Jakość z Natury Carrefour. Wybór tych konkretnych odmian pomidorów został dokonany na podstawie testów upraw oraz smaku i soczystości. Pomidory cherry pochodzące od Michała Milczarskiego odznaczają się słodkim smakiem i wysoką zawartością cukru.

Ostatnia nowość to ser pleśniowy niebieski, który jest przygotowywany przez nowego dostawcę: Spółdzielnię Mleczarską KaMos z Kamiennej Góry. Zakład, w którym wytwarzany jest ser pleśniowy, znajduje się na terenie Sudetów, należących do obszaru Natura 2000, a sam ser powstaje według tradycyjnej receptury, niezmiennej od prawie 50 lat. Produkt posiada certyfikat „Jakość Tradycja”. Carrefour kontroluje cały proces jego powstawania, począwszy od hodowli i żywienia krów, po transport i metody produkcji. Sery podczas wytwarzania są ręcznie nacierane solą oraz ręcznie wykrajane z parafiny, w której dojrzewają przez minimum 5 tygodni, co zapewnia im doskonały smak.

 

Transformacja żywieniowa Carrefour Polska

Carrefour, chcąc zapewnić swoim klientom najwyższy komfort konsumpcji, dąży do bycia liderem transformacji żywieniowej. Firma pragnie zagwarantować stały dostęp do produktów spożywczych wysokiej jakości i po przystępnych cenach. Transformacja żywieniowa będzie realizowana w oparciu o kluczowe zobowiązania: wdrożenie planu rolnictwa ekologicznego w Polsce od roku 2018, demokratyzację żywności bio, promocję produktów lokalnych i regionalnych, długofalowe wsparcie dla rolników w procesie przekształceń na rolnictwo ekologiczne oraz mobilizację Fundacji Carrefour w zakresie finansowania takich projektów.

Transformacja żywieniowa jest jednym ze strategicznych celów Carrefour Polska. Pierwszym krokiem w jej realizacji było podpisanie przez sieć tak zwanych kontraktów farmerskich z siedmioma polskimi dostawcami na kilkanaście produktów, które będą produkowane specjalnie dla sklepów i klientów Carrefour. Carrefour zagwarantuje także codzienne dostawy produktów świeżych do wszystkich swoich hiper- i supermarketów.

W ramach przyjętej strategii do sklepów Carrefour w Polsce zostaną wprowadzone również certyfikowane produkty bio od polskich producentów – w kwietniu tego roku została podpisana umowa z pierwszym takim dostawcą. Jednocześnie w sklepach Carrefour pojawił się w sprzedaży przygotowywany na miejscu chleb bio oraz nowe produkty marki Carrefour BIO. Kontynuowany jest również rozwój gamy „Jakość z Natury Carrefour” oraz znakowanie SENS-em produktów marki własnej. Carrefour uprości również skład produktów marki własnej, dążąc do ograniczenia lub wyeliminowania zbędnych dodatków i substancji. Strategię transformacji żywieniowej uzupełniają dodatkowo działania edukacyjne dla klientów i dostawców, a także popularyzacja aktywności fizycznej poprzez udział w najważniejszych imprezach sportowych w kraju.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.