wydarzenia handel internet media/marketing/reklama

W weekendy klienci Carrefour płacą 10% mniej

20.04.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska przygotował dla swoich klientów ogólnopolską, weekendową akcję promocyjną. Aby z niej skorzystać wystarczy pobrać aplikację mobilną Mój Carrefour. Dzięki niej, od piątku do niedzieli, klienci wszystkich hiper- i supermarketów sieci w Polsce otrzymają 10% zniżki na swoje zakupy.

Weekendowa akcja promocyjna jest kolejną, kompleksową ofertą przygotowaną przez sieć dla wszystkich klientów korzystających z popularnej aplikacji Mój Carrefour. Sieć poszerzyła dostępne w aplikacji oferty handlowe o propozycję skierowaną do odwiedzających sklepy Carrefour w weekendy. W piątki, soboty i handlowe niedziele, posiadacze aplikacji mogą uaktywnić elektroniczny kupon upoważniający ich do dokonania zakupów z 10% rabatem we wszystkich hipermarketach i supermarketach Carrefour w Polsce. Akcją objęte są zakupy do 300zł, a w zależności od sklepu zniżka obowiązuje od minimalnej kwoty 80zł lub 150zł. W weekendy z niedzielą niehandlową akcja odbywa się w piątki i soboty.

- Konsekwentnie realizujemy nasze ambicje, aby aplikacja Mój Carrefour stała się najpopularniejszą aplikacją handlową w Polsce, oferując wiele innowacyjnych usług i atrakcyjnych ofert handlowych. Stale poszerzamy ich portfolio i rozwijajmy nowe funkcjonalności, aby zapewnić klientom jak najwięcej korzyści z jej posiadania. Weekendowa oferta 10% zniżki jest naszą najnowszą propozycją dostępną dla wszystkich aktualnych i nowych użytkowników aplikacji Mój Carrefour mówi Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. Digitalizacji w Carrefour Polska.    

Weekendowa akcja promocyjna rozwija wachlarz korzyści dostępnych dla użytkowników aplikacji Mój Carrefour. Oprócz cieszącego się dużą popularnością programu lojalnościowego, dzięki któremu posiadacze aplikacji mogą korzystać z unikalnych kuponów zniżkowych, Mój Carrefour zapewnia dostęp, m.in. do e-kuponów, e-bonów, lokalizatora sklepów, listy zakupów, a także czytnika cen. Posiadacze aplikacji mogą  skorzystać również z usługi Scan&Go, programu Sąsiatki czy zrobić zakupy za pośrednictwem smartfona, dzięki funkcjonalności Mcommerce.

Ponadto,  dla klientów wybranych supermarketów i hipermarketów, np. w Warszawie, Wrocławiu czy Toruniu,  Carrefour  przygotował dodatkową promocję – rabat 10% z kuponem w aplikacji obowiązuje w tych sklepach codziennie.

Rabaty nie obejmują, m.in. alkoholu, papierosów i paliwa, a pełną listę produktów wyłączonych z promocji klienci znajdą w opisie kuponu oraz na stronie carrefour.pl, gdzie znajduje się również pełna lista sklepów biorących udział w akcji oraz jej regulamin.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.