handel sport zainteresowania/hobby

Carrefour zaprasza do Miasteczka Kibica Tour de Pologne w Jaworznie

28.07.2017 | Carrefour Polska

Carrefour Polska, sponsor główny 74. Tour de Pologne, przygotował dla kibiców na trasie popularnego wyścigu Tour de Pologne mnóstwo sportowych atrakcji. Już 31 lipca będą mogli się o tym przekonać mieszkańcy Jaworzna i okolic.

Carrefour Polska poprzez zaangażowanie w 74. Tour de Pologne pragnie pokazać swoim klientom, jak ważną wartością dla firmy jest zdrowie. Sieć handlowa swoje zaangażowanie w promocję aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania będzie prezentować w Miasteczkach Kibica Carrefour, gdzie na wszystkich odwiedzających czeka mnóstwo atrakcji.

31 lipca od godziny 13:00 Carrefour zaprasza wszystkich mieszkańców Jaworzna i okolic do odwiedzenia atrakcyjnego Miasteczka Kibica Carrefour na Rynku Głównym (Plac Świętego Jana). Firma przygotowała wiele atrakcji w swoich Miasteczkach Kibica Carrefour, odwiedzający znajdą tam m.in.: puzzle, poczęstunek, rowery typu plum bike, rowerki stacjonarne, zabawy dla najmłodszych, konkursy sportowe z nagrodami. Wstęp do Miasteczka Kibica Carrefour jest bezpłatny.

Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Ma ona na celu m.in.: zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach, edukowanie Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.

74. Tour de Pologne, którego sponsorem głównym jest Carrefour Polska, wystartował 29 lipca w Krakowie. Tegoroczny wyścig to aż 1144 kilometry zróżnicowanej trasy. Peleton kolarski w trakcie całego wyścigu wspiera ekipa Carrefour Polska, która zachęca kibiców do wspólnej zabawy.

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera różne wydarzenia kolarskie takie jak Tour de France.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera różne wydarzenia kolarskie takie jak Tour de France.